keessie Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 hallo mensen ik wil met zmodeler een auto maken. Daarvoor heb je een tut in de master tut list het probleem is dat die bij mij niet goed werkt. ik kan geen plaatjes toevoegen als achtergrond ik krijg dan niks te zien(bij de oude versie 1.7b). bij de nieuwe versie lukt dat wel maar dan lukt de rest niet omdat die "knopjes"die je aan moet klikken er niet staan heeft iemand anders een tut of een oplossing voor de niet werkende tut? alvast bedankt Kees Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Er zijn op de site van Zmodeler bij het menu DOCs veel tutorials te vinden over het zelf modelen van auto's en basis dingen die je moet weten voor het werken met Zmodeler. Maar dan moet je wel engels kunnen. Verder weet ik eigenlijk geen sites met tutorials voor Zmodeler, het is geen super populair 3D Modeleer programma, als je echt professional aan de gang wil, moet je 3DS Max hebben. Daarvan zijn duizenden (echt enorm veel) tutorials van te vinden. Ook in het Nederlands, dus is engels niet echt een vereiste bij dat. Bovendien heeft onze MTL ook veel handige tutorials voor 3DS Max, maar die zijn niet voor het maken van auto's. 3DS Max kost wel een niet-misselijke 3000 dollar, dus veel mensen hier hebben hem niet origineel. Hoe je hem illegaal aan kan komen, mogen we hier niet bespreken Ik heb wel een tutorial voor Zmod 1,07 gevonden, voor het maken van Scratch. Klik! Hij is wel engels... Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.