snelwegfreak Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Beste modders ik heb een vraag/probleem. Namelijk: Ik heb een mod zelf gemaakt in Sketchup en gewoon normaal de bestanden .dff, .col en .txd gemaakt en in de game gezet zoals mij dat geleerd is. Normaal gaat dit allemaal goed, zie de flitspalen mod. Maar nu dus niet. Ik zie mijn model wel in de MapEditor v.0.32, maar niet ingame. Ook kan ik er gewoon doorheenlopen. Ik denk dus dat er fouten zitten in mijn Col of Txd bestand, maar wat kan dit zijn?? *Wacht op antwoord* Greetz, Benjamin Reageren
Black Force Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Je zegt in je post: ''ik kan er wel doorheen lopen'', betekend dit dat je wel een model ziet, maar dat het model ontastbaar is, of dat je precies weet waar het object staat en dat er ook geen COL is? Het feit dat je het model wel ziet in een map editor, is wel vreemd. Hoe heb je het object ingame geplaatst, handmatig of met een Map editor? Misschien ligt dan het probleem aan dat er iets fout is gegaan met opslaan in de map editor. Wees nog iets duidelijker met je probleem zodat we je nog beter kunnen helpen, ookal denk je dat je iets niet hoeft te posten, omdat je denkt dat het toch niet nuttig is, kun je dit toch beter wel doen, omdat het misschien makelijker is om je te helpen op die manier. Greetz, Black Force Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Nou, ik zie m'n model dus ook niet ingame, ik zie 'm niet, ik kan er dus doorheen lopen, enz. Ik heb hem gewoon handmatig geïnstalleerd met de IMG Tool 2.0, zoals ik dat altijd doe en daarna heb ik de originele plek ervan gewoon veranderd met de MapEditor van LS naar SF, maar ik heb 'm nooit ingame gezien... Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Heb je iets verandert in de .txd? Misschien is het verstandig om de .txd opnieuw te maken en de afbeeldingen in TXDWorkshop te compressen, dat vergeten mensen nogal eens en dat moet, anders werkt bijvoorbeeld een auto ook niet Greetz Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Als je een nieuwe IPL hebt aangemaakt voor de mod, wil het wel eens niet werken. Probeer eens gewoon om het object toe te voegen aan een standaard IPL dan. Aangezien het model met de MEd is geplaatst, denk ik dat de coördinaten wel kloppen, maar voor de zekerheid toch maar even controleren of je geen punt in plaats van een komma of andersom hebt gezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.