jasondav1 Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 niet alle vindplaatsen zijn kompleet of kloppen niet. WIE contrleert dit !!! heb jij het antw stuur pb Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Omdat er zoveel dingen zijn in elke GTA is het moeilijk om te checken. Je kunt er vanuit gaan dat het voor 99% goed is. Maar kun je een paar voorbelden geven waarbij het fout. Dan kunnen medewerkers het fixen. Voertuigen zijn soms ook niet in een keer maar als je ff weg gaat en dan weer terug gaat dan staat het er. Als je mod dan kun je ook misschien dingen hebben gewist of verplaatst. Ik hoop dat je hier wat meer info mee hebt gekregen. Reageren
Donwell Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Omdat het moeilijk is te checken klopt niet, want alles wordt keurig netjes uit de bestanden van GTA gehaald, zoals de main.scm. Als je op WikiGTA kijkt naar een vindplaats en je gaat er heen, maar je ziet hem niet kan het aan de volgende dingen liggen. Het voorwerp is pas beschikbaar ná een bepaalde missie (Rood bolletje) Het voorwerp is pas beschikbaar tijdens een bepaalde missie (Rood bolletje) Deze voorwerpen zijn dan missie gerelateerd, ze zijn afhankelijk van een missie. Kijk dus nog even goed naar de vindplaatsen en is het rood, wijs dan eventjes het bolletje aan met je muis om te kijken bij/na welke missie hij er zal staan. Reageren
jasondav1 Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Omdat het moeilijk is te checken klopt niet, want alles wordt keurig netjes uit de bestanden van GTA gehaald, zoals de main.scm. Als je op WikiGTA kijkt naar een vindplaats en je gaat er heen, maar je ziet hem niet kan het aan de volgende dingen liggen. Het voorwerp is pas beschikbaar ná een bepaalde missie (Rood bolletje) Het voorwerp is pas beschikbaar tijdens een bepaalde missie (Rood bolletje) Deze voorwerpen zijn dan missie gerelateerd, ze zijn afhankelijk van een missie. Kijk dus nog even goed naar de vindplaatsen en is het rood, wijs dan eventjes het bolletje aan met je muis om te kijken bij/na welke missie hij er zal staan. ja maar het bolletje was geel!! Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Als je nou een voorbeeld kunt geven dan kunnen we er iets mee. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Wat voor iets was het dan..?? Een voertuig??? Welk voertuig dan.. EDIT; Dit was mijn eerste post. Bewerkt: 6 maart 2009 door Bossinkje Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik had dat in het begin dat de voertuigen niet altijd op de juiste plaats stonden maar nu is dat niet meer zo ik weet niet meer hoe ik dat heb gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.