L Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Beste leden, Sinds kort heb ik de psp gekocht, met gta vice city stories. Per toeval had ik daarvoor op internet het filmpje met het concert van Phil Collins gezien. Kan ik daar al heen, ook al ben ik net begonnen en waar is het dan? Met vriendelijke groet, Léon-San Andreas.
ASPHALT Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Je zult eerst de missie In the Air Tonight moeten voltooien. Pas daarna komt deze mogelijkheid vrij. Indien je deze missie hebt voltooid kun je voor, ik geloof, zo'n $6000,= het concert bijwonen. Je koopt je "kaartje" bij het Hyman Memorial Stadium, op de verhoging. Bewerkt: 19 februari 2008 door ASPHALT
L Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Je zult eerst de missie In the Air Tonight moeten voltooien. Pas daarna komt deze mogelijkheid vrij. Indien je deze missie hebt voltooid kun je voor, ik geloof, zo'n $6000,= het concert bijwonen. Je koopt je "kaartje" bij het Hyman Memorial Stadium, op de verhoging. Owh, dat is bijkans de laatste missie, da's jammer! Bedankt voor je reactie.
JasonStatham Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Wat je ook kan doen is een savegame van die missie downloaden en vervolgens na het concert bekeken te hebben je savegame weer te verwijderen. Alle missie save-games op een rijtje kun je hier vinden. GTA-fan2
PSVer Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Of gewoon je Savegame geven aan iemand en die doet hem wel voor je. Ik zou het wel voor je doen. Stuur me een PM.
L Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Of gewoon je Savegame geven aan iemand en die doet hem wel voor je. Ik zou het wel voor je doen. Stuur me een PM. Nou, ik ben om precies te zijn bij het 1e level, dus dat lijkt me iets te veel werk voor je, maar toch bedankt.
strandpop Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) het is een vet makkelijk spel ik heb hem vorige week gekocht zodat gtaIV er nog beter uitziet. ik heb vcs binnen 3 dagen uitgespeelt en dan zat ik er niet uren achter als een nerd!!! Bewerkt: 24 februari 2008 door strandpop
js007 Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 het is een vet makkelijk spel ik heb hem vorige week gekocht zodat gtaIV er nog beter uitziet. ik heb vcs binnen 3 dagen uitgespeelt en dan zat ik er niet uren achter als een nerd!!! het is heel makkelijk om uit te spelen zeker met 100% savegame maar ik speel save
strandpop Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 het is een vet makkelijk spel ik heb hem vorige week gekocht zodat gtaIV er nog beter uitziet. ik heb vcs binnen 3 dagen uitgespeelt en dan zat ik er niet uren achter als een nerd!!! het is heel makkelijk om uit te spelen zeker met 100% savegame maar ik speel save ik heb een paar keer de cheat gedaan dat je vol health zat, want anders moest ik weer helemaal naar zo'n ziekenhuis of je eigen huis voor de rest heb ik ze niet gebruikt
digrosso93 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 je kan phil collins ook neer schieten ik ken wel aardig veel glitches en bugs :)
js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 je kan phil collins ook neer schieten ik ken wel aardig veel glitches en bugs neeee mij grote voorbeeld
Dizzee Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Het loopt hier een beetje uit de hand, de laatste 5 posts zijn vrij off topic. Om verdere spam te voorkomen, sluit ik dit topic. De vraag van de topic starter lijkt mij beantwoord.
Recommended Posts