TomHagen Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Het programma van Pinkpop 2008 is bekend. Dit jaar niet tijdens Pinksteren omdat dat vroeg in Mei valt, en dan zijn veel Amerikaanse bands niet beschikbaar. Vrijdag 30 Mei: Metallica Incubus Flogging Molly Chris Cornell Alter Bridge SAT2D Porcupine tree Jonathan Davis Zaterdag 31 Mei: Foo Fighters Kaiser Chiefs Editors KT Tunstall Moke The Verve Novastar afgezegt Bad Religion Groove Armada Justice Voicst Stereophonics Amy MacDonald Blood Red Shoes Air Traffic Eagles of Death Metal Zondag 1 Juni: Rage Against The Machine Queens of the Stone Age Racoon Gavin Degraw Counting Crows Serj Tankian The Hives Cavalera Conspiracy The Wombats Roisin Murphy Saybia Pete Murray Kate Nash Patrick Watson Alanis Morisette Dit staat eronder: more to follow presentatie: Giel Beelen en Eric Corton (3FM Dj´s) wijzigingen programma voorbehouden Hehe, ik hoop dat ik geen type-fouten heb gemaakt, want ik kon het niet letterlijk kopiëren van de site. Anyway, ik kijk vooral uit naar Metallica, Editors, Rage Against the Machine en Queens of the Stone Age. Ik hoop dat ik geen keuze's hoef te maken hiertussen (dus dat ze niet tegelijk optreden). Want je raad het al, ik heb een Weekend kaart Ik ga camperen, zuipen, muziek luisteren en meer En dan luid de tweede vraag, welke bands/artiesten wil je niet missen? Hoe gaan jullie Pink Pop beleven? Weekend? Dag? Voor de buis? Aan de radio (3FM)? Of gewoon niet? Zie ook www.pinkpop.nl en www.3fm.nl Lijst Updated (18-3-08) Bewerkt: 18 maart 2008 door TomHagen Reageren
Ferre Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Dit jaar vind ik een stuk minder dan 2007. Alleen de zaterdag met o.a. Groove Armada en Justice lijken me vet, maar ik hoef er niet naartoe. Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Er zit geen leuke band in voor mijn muzieksmaak. Bewerkt: 19 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
Jay; Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Alleen Rage against the Machine vind ik oke, verder niemand. Ik ga dus niet voor die ene band voor de televisie zitten, ik luister dan liever nog betere muziek van m'n computer af. Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Alleen Rage against the Machine vind ik oke, verder niemand. Ik ga dus niet voor die ene band voor de televisie zitten, ik luister dan liever nog betere muziek van m'n computer af. Live muziek zit meer passie in Maar dan moet je er wel bij zijn ja. Overigens heb ik wel op een ideaal moment kaarjtes gekocht. Bijna geen dance, veel betere gitaar muziek. Overigens is Serj Tankian (op de zondag) de frontman van System of a Down (wat nog steeds mijn favoriete band is ) Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Er zijn wat nieuwe artiesten toegevoegd Alanis Moresette, Stereophonics, Voicst en Jonathan Davis staan ook in het programma. Voicst is bekend van het nummer Everyday I Work on the Road, Jonathan Davis is de frontman van Korn, Alanis Moresette kennen jullie denk ik wel, en Stereophonics ken ik dan niet. Ze kwamen in 1997 met hun eerste album en 5 albums daarna zijn ze blijkbaar een grote rockband Reageren
.Djanick Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Rage Against the machine Serj tankian Metallica Alter bridge Foo Fighters Racoon Flogging Molly Cavalera Conspiracy allemaal nice,, maar ik ga er niet heen.. ga al naar graspop ^^ Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Metallica en Flogging Molly! Ben er zeker bij. @hierboven: wil ook naar graspop maar er is niemand die mee wil en is niet leuk om alleen te gaan Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Programma is compleet: Eagles of Death Metal, Blood Red Shoes, Air Traffic & Amy MacDonald zijn ook van de partij De belgische band Novastar zegt af, zie ook hier. @hierboven: Dagkaartje? Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik heb een kaart voor zondag. Normaalgesproken luister ik bijna alleen dance/trance, maar ik heb ook een tijd rock geluisterd en de muziek van de meeste bands van zondag spreekt me nog steeds aan. Natuurlijk is het altijd geweldig om met vrienden naar zo'n festival te gaan, ook al is het niet helemaal de muziek die je elke dag luistert. Nuke[NL] Reageren
Azer Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Hele weekend aanwezig! wat ik graag zou willen zien: - Metallica - Flogging Molly - Porcupine Tree - Incubus - Foo Fighters - Kaiser Chiefs - Stereophonics - Editors - Justice - Voicst - Eagles of Death Metal - Air Traffic - Rage Against The Machine - Racoon - Queens of the Stone Age - Serj Tankian - The Hives Alleen een beetje afvragen of dat ook werkelijk gaat lukken aangezien een hoop tegen elkaar aangeprogrammeerd wordt! Maarja dat hoort er helaas bij, veel plezier gewenst voor de mensen die ook heengaan (laten we hopen op een beetje mooi weer ) Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 @hierboven: Dagkaartje? Maar ik wil voor zeker 2 van de 3 dagen en toch het liefst allemaal, dus dat is heel lastig. En om daar nu in m'n eentje te zijn de hele dag vind ik nou ook niet echt leuk. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Pinkpop blijft leuk hé Reageren
tjoef Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Kom ik nu helemaal uit de lucht gevallen of doet RATM al langer terug optredens?? Reageren
Jay; Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Kom ik nu helemaal uit de lucht gevallen of doet RATM al langer terug optredens?? Ze zijn al wat jaren geleden uit elkaar gegaan wegens ruzie in de band. Zack De la Rocha stapte destijds uit de band maar heeft twee jaar geleden toegezegd om mee te doen aan reünieconcerten. Nu geven ze ongeveer al meer dan twee jaar reünieconcerten en veel mensen vragen zich dan ook af of het nog wel een reünie te noemen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.