joppie Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Mooier dan de vorige iig! Misschien aan de simpele kant... maar ja, ben nou eenmaal niet zo goed als andere Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 die avater met dat remspoor op het hoofd herken ik ergens van. volgens mij was ook al eens zoiets in de showroom (mods.) maar ik vind dat je die avater een beetje raar hebt gemaakt. hij lijkt wel geknipt en geplakt. dat vind ik minder hieraan. en misschien zou je die text rechtsonder wat groter moeten doen. ik heb de hele afbeelding moeten afzoeken voor jouw naam. Reageren
joppie Geplaatst: 19 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 die avater met dat remspoor op het hoofd herken ik ergens van. volgens mij was ook al eens zoiets in de showroom (mods.) maar ik vind dat je die avater een beetje raar hebt gemaakt. hij lijkt wel geknipt en geplakt. dat vind ik minder hieraan. en misschien zou je die text rechtsonder wat groter moeten doen. ik heb de hele afbeelding moeten afzoeken voor jouw naam. Dat 'rare' komt door het lijtje om de render. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 ik denk als je beter die lijn erom kan weghalen en probeer de render wat meer in te blenden en zorg ervoor als de kleuren een beetje bij elkaar passen. Keep on practicing en dan kom je erwel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.