Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

die avater met dat remspoor op het hoofd herken ik ergens van. volgens mij was ook al eens zoiets in de showroom (mods.) maar ik vind dat je die avater een beetje raar hebt gemaakt. hij lijkt wel geknipt en geplakt. dat vind ik minder hieraan. en misschien zou je die text rechtsonder wat groter moeten doen. ik heb de hele afbeelding moeten afzoeken voor jouw naam.

Geplaatst:
die avater met dat remspoor op het hoofd herken ik ergens van. volgens mij was ook al eens zoiets in de showroom (mods.) maar ik vind dat je die avater een beetje raar hebt gemaakt. hij lijkt wel geknipt en geplakt. dat vind ik minder hieraan. en misschien zou je die text rechtsonder wat groter moeten doen. ik heb de hele afbeelding moeten afzoeken voor jouw naam.

Dat 'rare' komt door het lijtje om de render.

Geplaatst:

ik denk als je beter die lijn erom kan weghalen en probeer de render wat meer in te blenden en zorg ervoor als de kleuren een beetje bij elkaar passen.

Keep on practicing en dan kom je erwel :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...