gtaloser Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Ik ben bezig met een site maar ik wil nu een skate flimpje uploaden alleen bij mijn site mag je alleen MOV bestanden uploaden. Weet iemand een progammatje waar ik mijn WMA bestand kan verandere in MOV. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Ik ben bezig met een site maar ik wil nu een skate flimpje uploaden alleen bij mijn site mag je alleen MOV bestanden uploaden. Weet iemand een progammatje waar ik mijn WMA bestand kan verandere in MOV. Als de site niet goed controleerd wat je upload kun je proberen de file te renamen naar .MOV. Maar is niet handig als de mensne die hem willen downloaden de extensies uit hebben staan (en helaas is dat standaard het geval in Windows) .MOV is een quicktime movie. Programma's als premiere zullen wel in .MOV kunnen opslaan als je de juiste codec hebt. Kijk anders even op de quicktime site. ps is WMA geen Audio File en WMV de video variant? Reageren
Ken-D Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Ja volgens mij wel. WMA staat voor Windows Mediaplayer Audio ofzo en WMV voor Windows Mediaplayer Video. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.