Ottoman 47 Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Hey, ik heb de laatste tijd last van MSN virus. Mijn vrienden worden er zelfs boos om. Wat moet ik doen om het weg te krijgen :$. Ik weet niet hoe die MSN virus heet. OTTO Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 bedoel je dat van :'OMG jij naakt?'' normaal gaat dat vanzelf weer weg, anders download je gwn een ander msn versie Reageren
philip14 Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Als dat het OMG jij naakt virus is volg dan deze link: http://www.nicorp.nl/antivirus/ Bij mij werkte het Reageren
GTAspirit Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 bedoel je dat van :'OMG jij naakt?''normaal gaat dat vanzelf weer weg, anders download je gwn een ander msn versie dat kan je ook nog doen,maar wat philip14 zij is ook een goede manier :):) >>> Door Ikkes: Verplaatst naar Computer Talk<<< >>> Door SummerBase: Deze toevoeging heeft weinig zin drive-by...<<< Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Hey, ik heb de laatste tijd last van MSN virus. Mijn vrienden worden er zelfs boos om.Wat moet ik doen om het weg te krijgen :$. Ik weet niet hoe die MSN virus heet. OTTO Misschien zou je het virus kunnen beschrijven. Je hebt namenlijk vele virussen voor MSN, waardoor het wel een erg moeilijke opdracht is om nou precies te weten waar jij last van hebt. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Dit komt er! (zie code) can i throw this picture of you and me on myspace? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik heb vandaag ook een virus doorgekregen via msn. Het lijkt me overigens meer een bug, maar het is verdomde irritant. Ik kreeg van iemand "uw foto's worden hier geshowed" te horen, met een link erbij. Ik vertrouw die jongen die dat zij al jaren, maar ik kreeg een foto van een 400 kilo wegende neger met een gebit van 2 meter doorsnee. Niet mijn foto's dus. Een paar minuten later werden al mijn contactpersonen die online waren geopend, en kreeg ik meerdere keren te horen dat ze dezelfde link + tekst van mij hebben doorgekregen. Ik dacht dat het na een keer wel weg zou zijn, maar het was zojuist weer... Msn opnieuw installeren dan maar? En hebben jullie dan ook geleik een aanrader over welke versie ik zou moeten nemen... Alvast bedankt.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Me vriend had ook zo'n soort virus, gewoon even je Vaste schijven scannen. Dan word de virus verwijdert, en hebben je contact personen er geen last meer van. Het nadeel is dat je zelf niet kan zien dat het naar al je contactpersonen verstuurt word. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.