Jump to content

PSV Spelersbus

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb een spelersbus voor PSV gemaakt. Mijn vriend wou dat ik dat deed. dus ik denk laten we dat doen.

Hier wat screens:

gallery1ih1.th.jpg

gallery2mk5.th.jpg

gallery3yc7.th.jpg

en de download:

morgen/later

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

Je maakt PSV zo een beetje belachelijk, maar dat vind ik wel stoer van je. :tu: Echt een stoere nieuwe spelersbus voor PSV, ultramodern, ultra luxe en ultra ruim. Er zitten zelf nog stoelen in om op te zitten, en ook een dak. :puh:

Je snapt hieruit vast wel dat dit niet echt een spelersbus is van een eredivisie club. Maar dit was niet lullig bedoelt ofzo, dus vat het aub niet verkeerd op.

Nu even serieus: Ik vind de bus er opzich wel goed uitzien, alleen noem het dan gewoon busje de volgende keer of iets dergelijks.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Oh dat had ik nog niet gezien... ^_^

Mijn cluppie is PSV, en ik vind de bus nou niet bepaald een spelersbus.

Ook vind ik de textures van slechte kwaliteit...

Geplaatst:
hele leuke mod, heb ik eindelijk een goed bewegend doelwit voor mijn rocketlauncher MUHAHA :puh:

Goed idee :puh: Ik zou ook eerder voor een grotere bus kiezen dat het er mee op lijkt, maar ik kan me niet herrineren of er een grote bus in SA is iedergeval wel in VC :puh:

Geplaatst:

leuk gedaan maar ik merk wel in de post die in dit toppic staan dat ze zich gekleineert voelen door het feit dat de bus de naam Spelersbus niet verdient, en dat je beter de grote bus had kunnen gebruiken.

maar de grote bus heeft geen standaart paintjob waardoor het veel moeilijker word om die grote bus om te bouwen tot spelersbus,

dus eigelijk zijn jullie klachten ongegrond en moeten jullie blij zijn dat er een psv mod bestaat.

Geplaatst:

later deze week plaats ik een filmpje (youtube) over deze bus. en daarin komt ook nog een tweede mod. en daar gaan die psvers wat meemaken :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...