Bierbuikje Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Hey, ik heb een spelersbus voor PSV gemaakt. Mijn vriend wou dat ik dat deed. dus ik denk laten we dat doen. Hier wat screens: en de download: morgen/later Bewerkt: 20 februari 2008 door bierbuikje Reageren
Tjerk Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Leuk gedaan Alleen de Textures lijken niet zo scherp. Misschien kun je dat nog verbeteren Reageren
Black Force Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Je maakt PSV zo een beetje belachelijk, maar dat vind ik wel stoer van je. Echt een stoere nieuwe spelersbus voor PSV, ultramodern, ultra luxe en ultra ruim. Er zitten zelf nog stoelen in om op te zitten, en ook een dak. Je snapt hieruit vast wel dat dit niet echt een spelersbus is van een eredivisie club. Maar dit was niet lullig bedoelt ofzo, dus vat het aub niet verkeerd op. Nu even serieus: Ik vind de bus er opzich wel goed uitzien, alleen noem het dan gewoon busje de volgende keer of iets dergelijks. Greetz, Black Force Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 ok bedankt voor reacties Hier is de (langverwachte) download: >>> Door DaBeast: Berichten samengevoegd<<< Reageren
Jozz Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 hele leuke mod, heb ik eindelijk een goed bewegend doelwit voor mijn rocketlauncher MUHAHA Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 , ik maak er (binnenkort zal wel weer vakantie worden) een maken voor fc twente. dat is mijn favo club Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Oh dat had ik nog niet gezien... Mijn cluppie is PSV, en ik vind de bus nou niet bepaald een spelersbus. Ook vind ik de textures van slechte kwaliteit... Reageren
DB10 Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 hele leuke mod, heb ik eindelijk een goed bewegend doelwit voor mijn rocketlauncher MUHAHA Goed idee Ik zou ook eerder voor een grotere bus kiezen dat het er mee op lijkt, maar ik kan me niet herrineren of er een grote bus in SA is iedergeval wel in VC Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 die zijn er wel hoor. op missionary hill en in las venturas heb ik ze gezien Reageren
PSVer Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Leuk gedaan, en wel orgineel. Maar kon jet het niet beter bij deze Bus doen? Verder wel slechte kwaliteit, maar toch grappig KUTGW! Reageren
EXIT Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 leuk gedaan maar ik merk wel in de post die in dit toppic staan dat ze zich gekleineert voelen door het feit dat de bus de naam Spelersbus niet verdient, en dat je beter de grote bus had kunnen gebruiken. maar de grote bus heeft geen standaart paintjob waardoor het veel moeilijker word om die grote bus om te bouwen tot spelersbus, dus eigelijk zijn jullie klachten ongegrond en moeten jullie blij zijn dat er een psv mod bestaat. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 later deze week plaats ik een filmpje (youtube) over deze bus. en daarin komt ook nog een tweede mod. en daar gaan die psvers wat meemaken Reageren
game~skater Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 hele mooie bus, (ja, ja ben ook voor PSV ) maar wordt het dan geen 4 tal i.p.v. 11 tal? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 een beetje schikke en het lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.