Bierbuikje Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 bedankt, het filmpje hierover komt later tussen nu en 8u. (22.00) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Ik wil mijn excuses aanbieden voor het niet (gaan) halen van 10.00 voor een topic van al mijn .txd (nieuw). want een filmpje op youtube is aan het uploaden en dit is de stand: beginstand: l Op dit moment: l Moet worden: llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllll Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2008 (bewerkt) deze mod heb ik niet meer. het is al weer zolang geleden. misschien kan ik hem nog ergens op duikelen. (wss niet) Edit, ik heb hem niet meer Bewerkt: 17 april 2008 door bierbuikje Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 nou ....... eigenlijk ben ik fan van ajax maar dit is wel vet P.S. maak er ook eens een voor ajax Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 't ziet er grappig uit Het is niet echt een spelersbus, maar ik vind het wel leuk dat je het gewoon geprobeerd hebt en ik vind het een leuk busje ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.