Jump to content

assasins creed

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had hem al gezien op MSN, maar een rate via hier nooit kwaad :)

Ik vind het een prachtige afbeelding, render is super ingeblend en past goed bij de stock/achtergrond. De stock/achtergrond ziet er prachtig uit, mooi effect dat er zo'n lichtbundel rond zijn arm gaat, dat staat echt geweldig. Tekst is ook passend, al had een ander font misschien beter gestaan, die is misschien net iets te 'recht toe, recht aan'. Border ziet er goed uit.

Super werk Dominic :D9/10!

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

in een woord: super! ik vind de background mooi en die komt ook weer terug in het render bij het zwaard. 8.7 /10

Gr, drunkendonkey

Geplaatst: (bewerkt)

ik zie nu pas dat die grain die ik erin heb gedaan teveel naar voren komt en dat dat het minder mooi maakt, helaas komt dat omdat mijn beeldscherm de kleuren niet goed weergeeft :duh: .

btw bedankt voor de rates en de tip :D

niemand? :(

Bewerkt: door Dead-Dodo
Geplaatst:

Jawel, iemand. Ik zelfs nog wel :)

Ik vind de onderkant en bovenkant niet zo goed bij elkaar passen. Zowel de achtergrond als de render gaan in het midden in een keer van kleur veranderen. Verder gaat de render super op in de background, en de effecten zijn ook goed.

Een 8.

Geplaatst:

Ik vind hem zeer mooi,

Goed ingeblend, alles past bij elkaar, mooi lettertype.

8.5/10

P.S Hoe heb je dat lijntje om zijn arm gedaan? pm me maar ofso :D

Geplaatst:
Ik vind hem zeer mooi,

Goed ingeblend, alles past bij elkaar, mooi lettertype.

8.5/10

P.S Hoe heb je dat lijntje om zijn arm gedaan? pm me maar ofso :D

Ik ben het hier volledig mee eens, zeer mooie render, goed ingeblend.

Mooie brushes gebruikt.

En een gepast lettertype,

9/10

P.s, zou je mij willen pm'en welk lettertype en brushes je hebt gebruikt, ( als je dat nog weet ). B.V.D

Geplaatst:

Voor het lettertype heb ik het Serpentine lettertype gebruikt(het lettertype van need for speed) en ik heb fractal brushes gebruikt voor de achtergrond, en over die lijtjes zag ik hier ergens wel een tutorial staan maar ik kan em zo niet meer vinden.

En nog bedankt voor de rates :D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...