nationalist Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 (bewerkt) bekijk het Hier Zeg nu zelf, de graphics zijn toch een enorme verbetering, niet? Bewerkt: 20 februari 2008 door nationalist Reageren
mad_ce Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Zot, heel goed gemaakt! Nu zie je pas dat de graphics immens eropuit zijn voortgegaan. Btw, op de site staan er nog enkele leuke vergelijkingen. Reageren
js007 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 bekijk het HierLeuk he, vindt je niet ? ik heb ze al gezien maar ze blijven steeds leuk Reageren
-IV- Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Knap filmke! Nu trekt San Andreas eigelijk wel op geen kl*te in verband met graphix! Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 HAHA. Grappig zoon nico bellic skin. Reageren
mastala Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 wat is san andreas lelijk:p Reageren
PSVer Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Niet veel aan omdat ik hem niet kan zien. Ik krijg deze fout: 'We are performing site maintenance. Please be patient.' Iemand oplossing? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb hetzelfde probleem. Reageren
nationalist Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb hetzelfde probleem. Dat is raar, bij mij en de meeste werkt het wel Reageren
kooskansloos Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Niet veel aan omdat ik hem niet kan zien. Ik krijg deze fout:'We are performing site maintenance. Please be patient.' Iemand oplossing? Sjonge jonge lees is wat er staat sjaakie. Als je dat al niet begrijpt vraag ik me echt af wat jij met een Engelstalig spel als GTA 4 moet. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 (bewerkt) Niet veel aan omdat ik hem niet kan zien. Ik krijg deze fout:'We are performing site maintenance. Please be patient.' Iemand oplossing? Sjonge jonge lees is wat er staat sjaakie. Als je dat al niet begrijpt vraag ik me echt af wat jij met een Engelstalig spel als GTA 4 moet. In gta 4 zal je denk ik wat meer engels nodig moeten hebben als bij gta san andreas, door bijvoorbeeld politiedatabases door te zoeken die volledig in het engels staan om dader te vinden. Het is niet meer zoals san andreas dat je gewoon zonder maar iets te lezen de storyline uit kan spelen. Maar in filmpje zie je idd goed hoe groot het verschil tussen graphics is tussen bijde delen. Bewerkt: 20 februari 2008 door Gta-killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.