Jump to content

Filmpje waarin GTA IV vergeleken wordt met SA.


nationalist

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nationalist

    8

  • studio dewolf

    3

  • mastala

    2

  • Kai-ShockWave

    2

Veel werk in gestoken, maar dat ze gta IV is evrgelijken meet een spel van nu...

Niet veel aan omdat ik hem niet kan zien. Ik krijg deze fout:

'We are performing site maintenance. Please be patient.'

Iemand oplossing?

Sjonge jonge lees is wat er staat sjaakie. Als je dat al niet begrijpt vraag ik me echt af wat jij met een Engelstalig spel als GTA 4 moet.

In gta 4 zal je denk ik wat meer engels nodig moeten hebben als bij gta san andreas, door bijvoorbeeld politiedatabases door te zoeken die volledig in het engels staan om dader te vinden.

Het is niet meer zoals san andreas dat je gewoon zonder maar iets te lezen de storyline uit kan spelen.

Maar in filmpje zie je idd goed hoe groot het verschil tussen graphics is tussen bijde delen.

Ik denk niet dat je zoveel engels gaat nodig hebben, die databases zullen wel duidelijk zijn zeker. Als je het verschil tussen een naam en een engels woord niet ziet ben je gewoon te dom om om het even wat te doen

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

En niemand heeft opgemerkt dat bij GTA SA in het filmpje met de graphics is gekloot ? :S

Kijk dan hoe lelijk gta sa in het filmpje OPEENS is...

misschien alle graphics op zijn lelijkst gezet idd... maar dan nog is gta4 een plaatje tegenover sa

Link to comment
Delen op andere websites

vergeet niet dat SA eind 2004 uitkwam en alleen te bewonderen was op de ps2 en xbox op zn beste kwaliteit nu heb je de ps3 en x360 en de graphics zijn tegewoordig veel beter dus het is wel logish dat IV mooier wordt

Ja, maar het is toch eens leuk om de vooruitgang die Rockstar geboekt heeft te zien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

vergeet niet dat SA eind 2004 uitkwam en alleen te bewonderen was op de ps2 en xbox op zn beste kwaliteit nu heb je de ps3 en x360 en de graphics zijn tegewoordig veel beter dus het is wel logish dat IV mooier wordt

Ja, maar het is toch eens leuk om de vooruitgang die Rockstar geboekt heeft te zien :puh:

zeker ik geef je groot gelijk ik kan echt niet wachten maar dat kan niemand die zo zit te kwijlen als er weer nieuws is

_O_ heil*29'th of APRIL*heil _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Echt vet :Y Weet ik tenminste weer wat maken voor de Winteractie/Zomeractie tegen de tijd dat GTA V uitkomt :puh::7

Die Nico en Roman skin zijn wel mooi gemaakt. ^_^

Ja maar dat is dan weer een soort van plagiaat hehe :puh:

Maar voor diegene die dat gemaakt heeft: :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...