louis vr Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 bekijk het HierZeg nu zelf, de graphics zijn toch een enorme verbetering, niet? dude, de graphics zijn zot verbeterd! Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Echt niet gedacht dat er ZOVEEL verschil in zit Nu lijkt gta SA echt troep. ---------------------------------- Bewerkt: 7 april 2008 door oostzaan Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Nee, aan dit filmpje is geknutseld hoor... GTA:SA is heus niet ZO slecht... Maar och, het blijft een zeer grote stap voorwaaarts, leve R*! Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Maar je kan nu wel goed zien hoeveel details gta 4 eigelijk heeft. Reageren
aeroxthm Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 sa was in 2004 super mooi over 8jaar lijkt gta4 weer lelijk Reageren
Little Jacob Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ja maar san andreas is ook mooi alleen hier word het alleen vergeleken zodat je kan zien hoe ze vooruit zijn gegaan, en inderdaad echt een leuk filmpje En Gta IV blijft mooi maar waarschijnlijk word de opvolger weer beter, en daarna weer beter. En dat is natuurlijk een voordeel Reageren
sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ja maar san andreas is ook mooi alleen hier word het alleen vergeleken zodat je kan zien hoe ze vooruit zijn gegaan, en inderdaad echt een leuk filmpje En Gta IV blijft mooi maar waarschijnlijk word de opvolger weer beter, en daarna weer beter. En dat is natuurlijk een voordeel Dat is natuulijk ook wel een ontwikkeling van techniek van 4 jaar, daar zit gewoon een heel groot verschil in, kijk maar naar het eerste deel van burnout, en nu naar burnout Paradise, dat is ook een verschil van dag en nacht Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 GTA SA Is nu echt gewoon dikke troep Reageren
sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 GTA SA Is nu echt gewoon dikke troep In vergelijking tot GTA 4 wel, na dat SA uit was heb ik ook nooit gta 3 of vice city meer gespeeld Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 GTA SA Is nu echt gewoon dikke troep Blijft nog steeds leuk om te spelen Reageren
SF206WRC Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) MIJN MENING IS Oke, laten we voorop stellen dat ik hier niemand af wil kraken.. Maar om te beginnen, is natuurlijk GTAIV veel mooier dan SA.. Maar het is allemaal overdreven gedaan, want veel dingen die in het filmpje van SA zitten, zijn gewoon met n simpel programma erin gedropt. Net als het schieten met t wapen is echt niet ZO lelijk als wat je in het filmpje ziet, de trein is niet zo getekend, die ster in de ruit is veel lelijker.. ik heb SA helemaal rot gespeeld, en geloof mij.. dit filmpje, is mede met opzet slechter gemaakt. Maar de conclusie is en zal altijd blijven dat GTAIV mooier is VIND IK Edit : Wat ze hebben gedaan is niet vegeleken.. maar gewoon het filmpje van GTAIV lelijker gemaakt, er zat niet zo'n soort trein in SA, je kon geen auto in n benzinepomp laten crashen waardoor alles explodeerde, en dan nog het allerbelangrijkste punt, op het laatst komt in beide filmpjes in beeld te staan GTA IV.. dus ik weet voor mezelf genoeg Grtz Bewerkt: 11 april 2008 door SF206WRC Reageren
elbie Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ik vond gta sa al heel mooi er uitzien toen de tijd. Dit wordt echt genieten geblazen achter mijn ps3 met full hd t.v Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 GTA SA Is nu echt gewoon dikke troep Blijft nog steeds leuk om te spelen Dat is waar, maar GTA IV Wordt leuker Reageren
Little Jacob Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Ja oke IV is stukken beter, maar san andreas is niet slecht. Alleen in vergelijking is IV beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.