Von-Helsing Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Oké; We zijn erover uit; IV is beter dan SA, Logisch ? Maar: GTA IV is in dat filmpje; Trailer GTA SA is in dat filmpje; Gameplay Dus; Je kunt het nog niet vergelijken! Misschien ziet GTA IV er ook zo lomp uit in de Gameplay. Wie zal het zeggen? Ciao Reageren
pompbakje Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 ja, GTA IV heeft veel betere graphics dan GTA SA maar ze hebben er ook meer geld aan uitgegeven en dat zie je wel aan de prijs als je het wil kopen Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 toen SA uitkwam was de prijs toch ook +/- 60 EUR ?? Reageren
Dieko Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 toen SA uitkwam was de prijs toch ook +/- 60 EUR ?? Ik herinner me nog dat GTA San Andreas voor de PS2 60 euro koste. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 toen SA uitkwam was de prijs toch ook +/- 60 EUR ?? Ik herinner me nog dat GTA San Andreas voor de PS2 60 euro koste. Volgens mij was die 60 maar ik weet niet zeker want ik had hem later gekocht toen die nog maar 30 was. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 toen SA uitkwam was de prijs toch ook +/- 60 EUR ?? Ik herinner me nog dat GTA San Andreas voor de PS2 60 euro koste. Volgens mij was die 60 maar ik weet niet zeker want ik had hem later gekocht toen die nog maar 30 was. Ja hij was zestig euro als je hem nieuw kocht, want dat heb ik ook gedaan Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik ook, gekocht voor €60 toen ie uitkwam. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Super filmpje, hebben ze erg goed in elkaar gezet. Hoge fun factor! Maar ik denk toch, serieus gezien, dat je niet twee games op verschillende engines kan vergelijken. Als je GTA III en GTA SA naast elkaar legt, heb je een fair vergelijkingsmateriaal. Deze games zijn namelijk op dezelfde engine gebouwd, de engine die gereleased werd met GTA III. (Oftewel, de engine is veel ouder dan 2004, 2002 geloof ik?) Qua engines, ja duidelijk een verbetering! Als er een volgende GTA game wordt gereleased op de IV engine, pas dán kan je weer gaan vergelijken! Dan kunnen we op zoek naar de bijgeschaafde graphics ten opzichte van GTA IV. Bewerkt: 7 februari 2009 door Jacky-2007 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Super filmpje, hebben ze erg goed in elkaar gezet. Hoge fun factor! Maar ik denk toch, serieus gezien, dat je niet twee games op verschillende engines kan vergelijken. Als je GTA III en GTA SA naast elkaar legt, heb je een fair vergelijkingsmateriaal. Deze games zijn namelijk op dezelfde engine gebouwd, de engine die gereleased werd met GTA III. (Oftewel, de engine is veel ouder dan 2004, 2002 geloof ik?) Qua engines, ja duidelijk een verbetering! Als er een volgende GTA game wordt gereleased op de IV engine, pas dán kan je weer gaan vergelijken! Dan kunnen we op zoek naar de bijgeschaafde graphics ten opzichte van GTA IV. Daar heb je nu eens helemaal gelijk in vind ik Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ja oke IV is stukken beter, maar san andreas is niet slecht. Alleen in vergelijking is IV beter. 100 procent mee eens! Reageren
stano666 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Toch blijft San Andreas meester en 4 een slaafje !!! Reageren
GTAisTHEbest Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Je ziet nu echt het verschil xD Reageren
Gino99 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Zeer goed filmpje.Aan dat filmpje zou je denken dat Gta 4 beter is maar als ik nu toch zo terug kijk vond ik Sa toch leuker .Idk why maar ik heb er gewoon meer plezier aan gehad Reageren
rakker126 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 bekijk het HierZeg nu zelf, de graphics zijn toch een enorme verbetering, niet? Echt MUCH better Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.