Jump to content

Hoe krijg je meer dan 150 health en 150 armor


milann

Recommended Posts

Hallo,

Ik kan telkens niet verder met mijn levens dan 150.

Alleen als ik langs de weg een vrouw ophaalen en vervolgens naar een rustig plekje ga.

Wie kan mij helpen om meer levens te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Gta Freak B)

Link to comment
Delen op andere websites

maximum is 200 als ik me niet vergis,maar dat is na 100 hidden packages dacht ik

Oh sorry, dat wist ik ook niet. Maar lees daarnet een berichtje waarin stond dat als je alles 100% hebt, je idd 200 health en armor krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog steeds problemen met de zoekfunctie? Ik weet zeker dat er al topics zijn hierover, maar je krijgt 150 armor na vigilante-missie 12, 150 health na pizza boy missie level 10, 200 armor en 200 health nadat je het spel 100% hebt uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een mooie snelle auto aan de zijkant van de weg gaan staan (bij een hoer) en dan loopt ze naar je auto en staat ze eerst stil daarna stapt ze in.

Maar dit is niet het topic om zoiets in te vragen...

mah bij mij stappen ze niet, in.. :o

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn wel 1 van de meest voorkomende vragen...

Ik weet zeker dat er al topics zijn hierover, maar je krijgt 150 armor na vigilante-missie 12, 150 health na pizza boy missie level 10, 200 armor en 200 health nadat je het spel 100% hebt uitgespeeld.**Ook met 100 Hidden Packages omdat sommige mensen het spel niet kunnen uitspelen**

I advies voor 100%: Elke cheat mag...je mag ook voor auto spawnen, maar die auto mag je niet in je garage zetten...dan is je save naar de knoppen...

Dus geeen cheats voor auto spawnen is gewoon het beste!

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...