quincy225 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik wil dat mensen moeten registreren op mijn website, dat deze account in de server word gezet... hoe moet dat? Reageren
Twinsen Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik wil dat mensen moeten registreren op mijn website, dat deze account in de server word gezet... hoe moet dat? Ik zou ff kijken naar een script die dat al heeft. (zoals the godfather gm) op de sa-mp.com forum klik Ik hoop dat het helpt... Reageren
quincy225 Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik wil dat mensen moeten registreren op mijn website, dat deze account in de server word gezet... hoe moet dat? Ik zou ff kijken naar een script die dat al heeft. (zoals the godfather gm) op de sa-mp.com forum klik Ik hoop dat het helpt... Ik bedoel als ze op MIJN site registreren, dat die account automatisch in de sa-mp server word aangemaakt Reageren
Twinsen Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik wil dat mensen moeten registreren op mijn website, dat deze account in de server word gezet... hoe moet dat? Ik zou ff kijken naar een script die dat al heeft. (zoals the godfather gm) op de sa-mp.com forum klik Ik hoop dat het helpt... Ik bedoel als ze op MIJN site registreren, dat die account automatisch in de sa-mp server word aangemaakt Je kan die code overnemen en die aan passen voor JOU site. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.