Jump to content

gebouw

Recommended Posts

Geplaatst:

er is een easter edg

als je in groove street staat en je kijkt over het huis van og loc dan zie je als je goed kijkt op het dak van een gebouw iets in de vorm van een gebouw dat in gta vice city tegenover het huis van de eerste baas staat :cya:

Geplaatst:
Mocht je screens hebben zou het wel makkelijker zijn.

Hij bedoeld de bioscoop bij de wasstraat in LS en je savehouse tegenover Ken Rosenbergs adcocaten kantoor.

Geplaatst: (bewerkt)
kun je een screen posten?

Ja, doe ik voor je.

Ik EDIT als ik de screens heb.

EDIT: screen! :D

post-69723-1203526496_thumb.jpg

Bewerkt: door Marioleo69
Geplaatst:
Mocht je screens hebben zou het wel makkelijker zijn.

dat zal moeilijk gaan heb een dag geleden mod geinstaleerd en nu start gta niet meer :cry::cry::cry::cry:

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit een easter egg is. Maar gewoon een Amerikaanse bouwstijl die in zowel Vice City als San Andreas is gebruikt :Y

Geplaatst:

idd lijkt er wel veel op ja:D ik weet niet pcies of t een eastern egg is... misschien is er nog iets anders aan t gebouw wat overeenkomt

Geplaatst:
dat zal moeilijk gaan heb een dag geleden mod geinstaleerd en nu start gta niet meer :cry::cry::cry::cry:

Dan heb je waarschijnlijkde verkeerde versie hebben. :Y

Hoe zie ik welke versie ik heb?

Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' en kijk hoeveel kb je 'scirpt.img' is.

Is het bestand 568 kB groot -> V1

Is het bestand 562 kB groot -> V2

Als je V2 hebt kun je niet modden, en daarom moet je dan >>deze<< downgrader download en je SA patchen. Hierna is je V2 moddable en moeten mods het doen. :)

Geplaatst:
Hoe zie ik welke versie ik heb?

Ga naar 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' en kijk hoeveel kb je 'scirpt.img' is.

Is het bestand 568 kB groot -> V1

Is het bestand 562 kB groot -> V2

Da's voor de savegames.. :puh: Om te kijken welke versie je hebt qua moddabiliteit moet je in het beginscherm kijken. Kijk rechtsonder. Als er een versie staat (V...) dan heb je die versie, als er niks staat heb je V1. Met V1.01 en V2 kun je niet modden, V1 (als er niets staat dus) kun je wel modden. Het verhaal over de patch klopt wel. Mocht het nog niet werken raad ik je aan eerst een 'gta.set' (Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files) te verwijderen, en daarna heel GTA San Andreas te herinstalleren.

[Dit om verwarring te voorkomen als je eens je versie qua savegames wilt veranderen]

Geplaatst:

Ook al zou Rockstar onderdelen van andere gebouwen in een andere GTA opnieuw gebruikt hebben, dan is het nog steeds geen easter egg. Pas wanneer er specifiek naar dat gebouw verwezen wordt kun je pas van een verwijzing, oftewel easter egg, spreken.

Zie ook onderstaande quote, afkomstig uit de regels van het EE forum.

Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

In dit geval komen slechts enkele kleuren met elkaar overeen, want daarnaast zie ik geen enkele aanleiding/verwijzing naar het gebouw uit Vice City.

Ik denk niet dat we hier van een easter egg kunnen spreken, dus sluit ik daarom dit topic. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...