Mark B. Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 hej allemaal, ik heb sinds kort een GROOT probleem mijn computer wil namelijk niet opstarten Als ik opstart krijg ik gewoon de standaard procedure voor het opstarten alleen dan krijg ik een scherm waaruit je allerlei opties kan kiezen zoals veilige modes enz. als ik er dan een kies start hij die bootscreen van windows met dat ladertje en dan hoor je een soort tik, en dan start hij weer opnieuw op Ik heb al vanalles geprobeerd; videokaart eruit halen, stroom eraf, windows xp cd erin gedaan en nog doet hij steeds hetzelfde. Misschien dat het aan de BIOS batterij ligt maar ik weet niet hoe ik die eruit moet halen.. Help alsjeblieft! [summerBase:] Welkom Mark B. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Vroeger zaten de bios batterijen vast gesoldeerd aan het moederbord, is het een oude computer? Zo niet kan je hem voorzichtigjes met een plat kop schroevendraaier er uit wippen, en er een nieuwe knoop cel in doen. Voor de rest klinkt een tik niet echt gezond, kraakt je harde schijf de laatste tijd meer? Of heb je iets gedaan zoals Bios Flashen? Nieuwe Drivers geïnstalleerd? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Hee, Mark B. is weer terug. Dit klinkt als een serieus probleem. Als ik jou was zou ik niet zomaar zelf even iets gaan proberen. Je kunt het best naar een computerzaak gaan met je PC. Het kost wel wat, maar de schade wordt dan in ieder geval niet erger dan het al is. Nu kun je alleen maar een beetje proberen, daar kunnen mensen die er een opleiding voor gevolgd hebben het probleem oplossen. Met software kun je best je informatie van een forum afhalen, met hardware zou ik hiermee uitkijken. Je kunt schade aanrichten als je niet goed uitkijkt hiermee. Reageren
Mark B. Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Sorry voor mijn late reactie maar dit probleem is al gefixt.. het bleek mijn harde schijf te zijn, die was volgens de computerzaak dus kaduuk (heen gebracht op aanraden van Flying Dutchman natuurlijk ) Maar iedereen in ieder geval bedankt @Summerbase: 'Tis goed om weer terug te zijn:sigaar: Bewerkt: 4 maart 2008 door Mark B. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.