PSVer Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 (bewerkt) Het 'Hoe heet deze film' topicOmdat er al een topic is over liedjes kunnen we er ook één beginnen over films.Natuurlijk gelden dezelfde regels als onze voortganger.Hier kan je al je vragen stellen over hoe een film heet en wanneer hij op TV kwam. Iedereen is vrij om te antwoorden en te vragen. Als je titel van de film nog niet is terecht gekomen, dan Quote je rustig je bericht, let wel doe dit niet 4x na mekaar, dat valt onder spam.Nogmaals wil ik zeggen dat Warez niet toegelaten is:Linken naar Rapidshare om te downloaden onder andere.-Doorlees het topic eerst voordat je een aanvraag pleegt Véél plezier... Ik begin wel: Gisteravond rond 9 uur en om 10 uur was hij nog bezig was er een film op RTL 7 over geheimkinderagenten.. Wie weet deze titel.. Bewerkt: 20 februari 2008 door PSVer
studio dewolf Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Kindergarten Cop? http://www.imdb.com/title/tt0099938/
Silverbyte Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ah, die weet ik, dat is Agent Cody Banks 2: Destination London.
Sandra Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik begin wel:Gisteravond rond 9 uur en om 10 uur was hij nog bezig was er een film op RTL 7 over geheimkinderagenten.. Wie weet deze titel.. Je had toch ook gewoon in de tv-gids kunnen kijken? http://www.rtl.nl/service/gids/
Ikkes Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik denk dat hier een aantal dingen niet kloppen. Ten eerste word dit gepresenteerd als een quiz, wat zonder toestemming van de moderatoren van het bewuste forum niet toegestaan is, terwijl je referentie naar het "Hoe heet dit liedje topic" geen quiz is maar de gelegenheid voor leden is om een titel bij een liedje te krijgen die ze ergens gehoord hebben. Lekker duidelijk he . Ten tweede: Mocht het geen quiz zijn zie ik alsnog het nu niet van dit topic aangezien je bij elke film een naam voorgeschoteld krijgt, is het niet op de tv zelf is het wel in de gids. Al met al is dit topic slot-waardig . [Niet eens met slotje? -> Stuur een PB!]
Recommended Posts