$big$smoke$ Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Heeft er iemand hints of tips voor de zijmissie Hyman Memorial O.D.T.? Je moet binnen 4:30 zijn en ik ben altijd op 4:50 ofzo. Alvast bedankt Reageren
M4X Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Heeft er iemand hints of tips voor de zijmissie Hyman Memorial O.D.T.? Je moet binnen 4:30 zijn en ik ben altijd op 4:50 ofzo. Alvast bedankt Deze missie is niet zo heel moeilijk als je de Biplane onder controle hebt. Zorg dat je kleine bochten maakt, en dat je in een rechte lijn vliegt. 4:30 is misschien best moeilijk te halen, maar als je het parcours kent, en als je goed met de Biplane overweg kan dan heb je deze missie zo gehaald. Waarschijnlijk haal je hem niet meteen, maar oefenen baart kunst. Veel succes! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Heeft er iemand hints of tips voor de zijmissie Hyman Memorial O.D.T.? Je moet binnen 4:30 zijn en ik ben altijd op 4:50 ofzo. Alvast bedankt Deze missie is niet zo heel moeilijk als je de Biplane onder controle hebt. Zorg dat je kleine bochten maakt, en dat je in een rechte lijn vliegt. 4:30 is misschien best moeilijk te halen, maar als je het parcours kent, en als je goed met de Biplane overweg kan dan heb je deze missie zo gehaald. Waarschijnlijk haal je hem niet meteen, maar oefenen baart kunst. Veel succes! Ja, bedankt maar heeft iemand tips voor de boot? Die is zo slecht in de bochten en dan mislukt het meestal Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 (bewerkt) Kan iemand me vertellen waar je deze zijmissie start. Misschien dat ik dan wat tips voor je heb. Edit: hieronder, bedankt. Bewerkt: 20 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 In de biplane in een hangar ergens in het westen van het vliegveld Reageren
M4X Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Heeft er iemand hints of tips voor de zijmissie Hyman Memorial O.D.T.? Je moet binnen 4:30 zijn en ik ben altijd op 4:50 ofzo. Alvast bedankt Deze missie is niet zo heel moeilijk als je de Biplane onder controle hebt. Zorg dat je kleine bochten maakt, en dat je in een rechte lijn vliegt. 4:30 is misschien best moeilijk te halen, maar als je het parcours kent, en als je goed met de Biplane overweg kan dan heb je deze missie zo gehaald. Waarschijnlijk haal je hem niet meteen, maar oefenen baart kunst. Veel succes! Ja, bedankt maar heeft iemand tips voor de boot? Die is zo slecht in de bochten en dan mislukt het meestal Die heeft inderdaad wat rare bochten, maar ook die kan je grotendeels onder de knie krijgen. Neem vooral ruime bochten, zodat je de boot goed onder controle kan houden, want vaak gaat het fout als je scherpe bochten neemt. Verder is het ook fijn als je hier het parcours goed kent, dat scheelt een hoop verassingen met bochten, en probeer ook vooral veel uit me de bochten, want zo kom je erachter hoe je ze het beste moet nemen Reageren
PSVer Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Tijd rijden is altijd irritant. Leer de weg uit je hoofd. Jammer dat WikiGTA geen hulp informatie heeft. Je kunt je Savegame nog altijd HIER plaatsen. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Oké, bedankt allemaal. Ik zal het proberen Edit: Gelukt!! Bewerkt: 22 februari 2008 door $big$smoke$ Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Tijd rijden is altijd irritant. Leer de weg uit je hoofd. Jammer dat WikiGTA geen hulp informatie heeft.Je kunt je Savegame nog altijd HIER plaatsen. Hyman memorial O.D.T. is een exclusiefe zijmissie voor de PS2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.