Jump to content

Heb je een YouTube account?


Hepburn High

Recommended Posts

Als je een YouTube account/profiel hebt, staat er bij hoeveel filmpjes je hebt gekeken.

Bij mij staat er nu: Videos Watched: 2,422, volgens mij best veel, maar hoeveel filmpjes heb jij volgens je profiel bekeken?

Mijn YouTube naam is: Realsun

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mijn account heb ik 276 video´s bekeken, maar in het echt ligt het stukje hoger.

Ik ben namelijk heel vaak niet ingelogd waardoor hij niet telt wat ik kijk.

Verder kijk ik ook wel eens op video.google.nl en die videos tellen ook neit mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij slaat dat helemaal nergens op. Ik wordt als het goed is automatisch ingelogd elke keer, maar in mijn profiel staat dat ik slechts 180 videos bekeken zou hebben. Dit slaat echter nergens op, ik weet zeker dat ik hier echt heel ver overheen ben gegaan. Mijn filmpjes zijn tussen de 134 en 38.490 keer bekeken. Niet zo heel gek, de meesten (op één na) zijn totaal niet interessant of leuk voor buitenstaanders. Ik heet trouwens K50wH5jw943y5, maar ik heb geen idee hoe ik ooit aan die naam ben gekomen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...