Clank Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Hoi, k heb nogal wat problemen. K ben bezig met mn eigen server... maar hoe maak ik in godshemelsnaam een cashbox? ik dacht aan zoiets net als (heel schematisch): setplayercheckpoint (cashbox halen plaats) onplayerentercheckpoint killcheckpoint { setplayercheckpoint(waar crack plaatsvind) onplayerentercheckpoint { givecash } Onplayerdeath { SetPlayerCheckpoint(eerste checkpoint weer) killcheckpoint(tweede checkpoint } } k hep zoiets al een keer uitgeprobeerd maar lukte niet zo heel goed... ook al geprobeerd via een pen1 script te halen, maar dat was nog onduidelijker, omdat dat verwikkeld zat met een deathmatch, en via search ook niks gevonde PS: niet gekeken op forum.sa-mp.com, doet het hier niet (k weet ook niet hoe da komt). Reageren
NLfighter Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 kan iemand hem helpen? nja , naar 3 dgn Reageren
Sandra Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) kan iemand hem helpen? nja , naar 3 dgn Met andere woorden: "Ik heb het ook nodig!" ?? Nou vooruit, ik zal een poging doen: //Bovenaan je script: new CashBoxStatus[MAX_PLAYERS]; //Bij OnPlayerConnect: CashBoxStatus[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size); // Vul zelf de coordinaten in //Hier de OnPlayerEnterCheckpoint-callback: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CashBoxStatus[playerid] == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size); // Waar Crack plaatsvind CashBoxStatus[playerid] = 2; } else if CashBoxStatus[playerid] == 2) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); GivePlayerMoney(playerid, bedrag); CashBoxStatus[playerid] = 0; } } //Bij OnPlayerDeath: SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size); // Eerste Checkpoint CashBoxStatus[playerid] = 1; Ik hoop dat ik je hiermee verder hebt geholpen. Bewerkt: 23 februari 2008 door =>Sandra<= Reageren
f-16gek Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Ik hoop dat ik je hiermee verder hebt geholpen. Je hebt mij iig wel geholpen. Ik wou nu een pickup in het checkpoint zetten. Maar nu weet ik niet hoe ik achter het model kan komen en achter het type. Ook zou ik graag willen weten dat je ipv als iemand online komt gewoon als de server wordt opgestart en dan om de 20 minuten een nieuwe komt . Alvast bedankt, F-16gek Reageren
Clank Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 heej! hartstikke bedankt! k hep nog wel een paar laatste dingen, maar ben al een stuk verder! D:\Cas\GTASA\samp\gamemodes\reallife.pwn(231) : error 017: undefined symbol "playerid"D:\Cas\GTASA\samp\gamemodes\reallife.pwn(232) : error 017: undefined symbol "playerid" D:\Cas\GTASA\samp\gamemodes\reallife.pwn(483) : error 001: expected token: "*then", but found ")" D:\Cas\GTASA\samp\gamemodes\reallife.pwn(483) : error 029: invalid expression, assumed zero Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Reageren
WackoX Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Gebruik dit helemaal bovenaan (bij alle andere new's): new Float:RondomMission1[3][4] = { // Je kan [3] verandere door het aantal plaatsen die je heb, in dit geval 3 {-1248.4559,-102.8510,14.1484,6.0}, //Plaats 1 {1823.1523,-2629.6255,13.5469,6.0}, //Plaats 2 {1676.5482,1632.8853,10.8203,6.0} //Plaats 3 //Laatste coordinaat MOET altijd ZONDER de , (comma) op het laatst }; en dan vervang je dit: SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size); Door dit: SetPlayerCheckpoint(playerid, RondomMission1[rand1][0], RondomMission1[rand1][1], RondomMission1[rand1][2], RondomMission1[rand1][3]); Bewerkt: 24 februari 2008 door WackoX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.