Jump to content

Beste Rockband aller tijden

Recommended Posts

Geplaatst:

Queen, glamrock is ook rock. :) Verder is System of a down erg goed vind ik. Er zijn zoveel goede rockbands, zoals Guns 'n Roses, AC/DC, Metallica, ....

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

4

• Jay;

3

• GreyFox-Smurf

3

• Fyre

3

Geplaatst:

Ik ken er ook zoveel, maar keuzes maken is moeilijk op sommige momenten.

Oftewel:

AC/DC - Van Halen - Kiss - Queen - Yes - Deep Purple - The Police, naja enz. enz. enz.

Geplaatst: (bewerkt)
AC/DC vind ik wel de beste rock band aller tijden :)

Voor mij ook AC/DC ik ben het volledig met je eens

Bewerkt: door The Wizard
Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad, ik ben ook vergeten mijn favoriete band op te noemen. Dat zijn onder andere The Rolling Stones, The Police, Guns 'N Roses, maar ook Kiss vind ik geweldig.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

heb al een naam genoemd maar vind dat black sabbath ook nog wel een vermelding mag hebben!!!! (ze staan er pas 1 keer tussen :N )

Geplaatst:

Ik ben zelf een enorme fan van Green Day.

Het is weliswaar Punkrock, maar het ís in feite rock. :puh:

Green Day maakt muziek die gaat over wat er van de wereld vandaag de dag geworden is.

Veel nummers (Zoals 'Wake Me Up When September Ends', 'American Idiot' en 'Warning') spelen heel goed in op de actualiteiten, en er valt niet te ontkennen dat dat wat ze zingen onzin is.

Het is en blijft mijn favoriet. ^_^

Geplaatst:

The Offspring

Werkelijk waar schitterende muziek. PunkRock, welliswaar, maar het is en blijft rock. Verder zijn Green Day en Millencollin ook erg goede bands. Natuurlijk zijn er zoveel goede zoals Gun's 'n Roses, maar ik prefereer Punk Rock vandaar bovenstaande band.

Geplaatst:
The Offspring

Werkelijk waar schitterende muziek. PunkRock, welliswaar, maar het is en blijft rock. Verder zijn Green Day en Millencollin ook erg goede bands. Natuurlijk zijn er zoveel goede zoals Gun's 'n Roses, maar ik prefereer Punk Rock vandaar bovenstaande band.

Je prefereert punkrock? Dat is toch gaatjesmaken? :7

Overigens wil ik nog even Queens of the Stone Age noemen. Vooral 'No One Knows' en 'Little Sister' zijn erg goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...