Flying Dutchman Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Queen, glamrock is ook rock. Verder is System of a down erg goed vind ik. Er zijn zoveel goede rockbands, zoals Guns 'n Roses, AC/DC, Metallica, .... Reageren
LBG Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Red Hot Chili Peppers en Radiohead. Dat vind ik echt genieën. Reageren
Black Force Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 U2, 1 v/d beste live band van de wereld. Reageren
Wesley Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ik ken er ook zoveel, maar keuzes maken is moeilijk op sommige momenten. Oftewel: AC/DC - Van Halen - Kiss - Queen - Yes - Deep Purple - The Police, naja enz. enz. enz. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Black Sabbath, zeer zeker! Ik kan nog wel betere bands opnoemen, maar dat word dan metal, geen rock Reageren
The Wizard Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 (bewerkt) AC/DC vind ik wel de beste rock band aller tijden Voor mij ook AC/DC ik ben het volledig met je eens Bewerkt: 21 februari 2008 door The Wizard Reageren
tjoef Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 AC/DC vind ik wel de beste rock band aller tijden Voor mij ook AC/DC ik ben het volledig met je eens Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Denk dat ik voor Guns 'n Roses ga Reageren
Jay; Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 (bewerkt) Inderdaad, ik ben ook vergeten mijn favoriete band op te noemen. Dat zijn onder andere The Rolling Stones, The Police, Guns 'N Roses, maar ook Kiss vind ik geweldig. Bewerkt: 10 oktober 2008 door Jay; Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 heb al een naam genoemd maar vind dat black sabbath ook nog wel een vermelding mag hebben!!!! (ze staan er pas 1 keer tussen ) Reageren
Heroix Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Luister niet zo heel veel naar rock, maar ACDC vind ik best wel goed. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Ik ben zelf een enorme fan van Green Day. Het is weliswaar Punkrock, maar het ís in feite rock. Green Day maakt muziek die gaat over wat er van de wereld vandaag de dag geworden is. Veel nummers (Zoals 'Wake Me Up When September Ends', 'American Idiot' en 'Warning') spelen heel goed in op de actualiteiten, en er valt niet te ontkennen dat dat wat ze zingen onzin is. Het is en blijft mijn favoriet. Reageren
White Gold Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 The Offspring Werkelijk waar schitterende muziek. PunkRock, welliswaar, maar het is en blijft rock. Verder zijn Green Day en Millencollin ook erg goede bands. Natuurlijk zijn er zoveel goede zoals Gun's 'n Roses, maar ik prefereer Punk Rock vandaar bovenstaande band. Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 The OffspringWerkelijk waar schitterende muziek. PunkRock, welliswaar, maar het is en blijft rock. Verder zijn Green Day en Millencollin ook erg goede bands. Natuurlijk zijn er zoveel goede zoals Gun's 'n Roses, maar ik prefereer Punk Rock vandaar bovenstaande band. Je prefereert punkrock? Dat is toch gaatjesmaken? Overigens wil ik nog even Queens of the Stone Age noemen. Vooral 'No One Knows' en 'Little Sister' zijn erg goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.