Vegeta Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Linkin Park is het enige in die richting waarvan ik maar naar 3 nummers luister : In the End What I've Done Numb (evt. de remix) Reageren
Addicted2 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Linkin Park is het enige in die richting waarvan ik maar naar 3 nummers luister :In the End What I've Done Numb (evt. de remix) Epic fail. Ik vind LP wel erg goed, maar dan heb ik liever: Lying From You One Step Closer Somewhere I Belong EDIT: Points Of Authority Tja, ik zit er nu naar te luisteren, koptelefoon op, beetje instellingen perfectioneren, en hopla, volume naar Max! Bewerkt: 10 oktober 2008 door Addicted2 Reageren
Vegeta Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Jah bent ook een van de zo veel mensen hier die luisteren naar in de richting van die keihard ROCK/PUNK/METAL achtige muziek ik wil er meer iets in zien zoals een beat en ff tussen door wat zinnige tekst. Reageren
gta_SAVCLC Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Nou ik vind egt van alles goed maar Rock/pop vind ik egt goed -Queen (Innuendo , One vision ,BOHEMIAN RHAPSODY , - Guns and Roses ( November Rain ) - Metalica ( oa Nothing else mathers) - Reageren
Nissan Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 - Linkin' Park - Green day - Guns 'n Roses -Thin Lizzy En dan vergeet ik er nog een paar. Reageren
Arthis Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Bij mij staan de Red Hot Chili Peppers absoluut op nummer 1. De tweede plek is een gedeelde plek voor AC/DC en Guns N Roses. Daarna vind ik ook nog heel veel andere nummers goed, van bandjes als: - Greenday - Nirvanna - Lynyrd Skynyrd - Papa Roach en nog wel een boel, maar die ga ik niet allemaal opnoemen nu Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Net lijstje PTC. Dankje! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Metallica is goed! MP. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Ik ben niet echt zo'n Rock-band fan, maar hou wel van sommige liedjes van hun ik vind bijvoorbeeld The Red Hot Chillipeppers met California en snow geweldige liedjes, En ik vind Sommige liedjes van Linkin Park best wel vet! Bewerkt: 15 oktober 2008 door Issie3222 Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Uhm, ik heb er eigenlijk 2 :$ : Bon Jovi en Metallica. Tis maar een klein ding maarja, Bon jovi is geen "band". Reageren
Daan007 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Waarom noemt niemand The Doors? Legendarisch! Reageren
Jay; Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Bon jovi is geen "band". Bon Jovi is wel degelijk een band hoor. De leadzanger heet Jon Bon Jovi en zijn band heet vanwege Jon zijn bekendheid 'Bon Jovi'. Reageren
Twinskyh Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Queen is mijn favoriet. En Supertramp, maar ik weet niet of je dat een rockband kan noemen... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Linkin park & Bon Jovi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.