Jump to content

Beste Rockband aller tijden

Recommended Posts

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

4

• Jay;

3

• GreyFox-Smurf

3

• Fyre

3

Geplaatst:

Linkin Park!

Verder vind ik dit ook top bands, maar Linkin Park alleen iets beter: Red Hot Chilli PEppers, White Stripes, Papa Roach, Audioslave

Geplaatst:

Ik heb een nieuw lijsje :D

Guns N Roses

The Beatles (sommige nummers zijn rock)

Pink Floyd

ACDC

Queen

Rolling stones

• 1 year later...
Geplaatst:

Radiohead en Muse en u2 hun rocken echt dik altijd als ik een liedje luister van hun kan ik me niet inhouden dan moet ik zingen

Geplaatst: (bewerkt)

Er is niet één beste rockband, en over smaak valt niet te twisten. Maar persoonlijk vind ik dat deze toch wel bij de Top behoren: Lenny Kravitz, AC/DC, U2, The Clash, Eric Clapton en Franz Ferdinand. Ik heb zelf een lijst aan rockbands die ik minstens één keer per week beluister (Bands Zoals: The White Stripes, Wilco, The Who, Aerosmith enz.), maar dit zijn van de beste, de bekendsten.

Pink Floyd anyone?

Veel Forumleden zijn helaas niet echt opgegroeid met Pink Floyd. Ik ook niet, het enige wat ik nog wel goed vindt is Another Brick In The Wall.

Bewerkt: door Mevin
Geplaatst:

Mijn lijstje bands:

• Interpol
  • White Lies
  • Kings Of Leon
  • Kasabian
  • Red Hot Chili Peppers
  • The Kooks
  • Arctic Monkeys
  • Editors
  • Babyshambles

Geplaatst:

The White Stripes & Pearl Jam zijn voor mij toch wel DE bandjes.

Gevolgd door de toppers natuurlijk :

de_toppers_258_210.jpg

Heerlijk zo'n stel bonkende relnichten.

Geplaatst:

Ik vind The Golden Earring een van de beste rockbands. Ik ben hier ook live naar toe geweest, en dat is gewoon prachtig om mee te maken. Mooi concert was het. Prachtige nummers hebben zo, zoals Radar love, Going to the Run etc. Ze staan ook wel bekend om Twilight Zone :) GE is de bekendste Nederlandse Rockband ^_^ Moet je gewoon eens naartoe gaan als er een concert is ;) Zeker de moeite waard.

Geplaatst:

Nu kunnen we wel discussiëren welke band de beste rockband allertijden is. Maar als je naar de feiten gaan kijken dan zijn het toch The Beatles. :puh:

flamewar in 3 2 1...

Geplaatst:

Toch echt wel Rammstein (Tanzmetal) en Metallica (Trash-Metal), meer luister ik eigenlijk niet, ik luisterde eerst ook veel Iron Maiden maar die hebben toch meer nummers die ik niet mooi vind dan wel, van Rammstein ken ik geen lelijke nummers en Metallica maakt gewoon prachtige muziek :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...