joppie Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 (bewerkt) Opgelost! Hey, Ik heb een logo gemaakt voor me sig's, maar kweet niet hoe ik ze doorzichtig kan make. Kmoet alleen weten hoe je dat logo doorzichig maakt als je het op je sig hebt geplakt, zodat je je sig erdoorheen ziet. Want elke keer als je hem d'r op plakt is de achtergrond wit. (zie plaatje) Dit is 'm: Alvast bedankt! Bewerkt: 20 februari 2008 door joppie Reageren
Donwell Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Verlaag de Opacity eens van je sig, dit verlaagt/verhoogt de doorzichtigheid van je signature. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Van elke layer kun je Opacity bepalen, hoe lager deze is hoe doorzichter je layer is. Dus als je het op een plaatje wilt plakken, dan plaats je je logo, klik je op die layer en dan zet je de Opacity op ongeveer 50 % of gewoon tot het je bevalt, je layer zal nu doorzichtiger worden. Je moet er maar even mee spelen tot je denk dat het goed is. Opacity vind je rechts onder net boven je layerscherm. Reageren
joppie Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ja, dat wist ik maar dan vervagen de letters ook mee Reageren
2fast{0} Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ja, dat wist ik maar dan vervagen de letters ook mee O je bedoeld dat je alleen de letters ziet. Dan hebben ik en Donwell je verkeerd begrepen. Je opent je plaatje, dan duplicate je je layer. De onderste layer maak je een kleur die niet in je plaatje voorkomt, dan gebruik je de magic wand tool op je bovenste layer. Dus je selecteerd telkens een stukje en dan druk je op delete en zo ga je door tot alleen je letters overblijven. Je slaat dat dan op als png en deze kun je dan iedere keer zo op je afbeelding plakken. Reageren
Ferre Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ja, dat wist ik maar dan vervagen de letters ook mee O je bedoeld dat je alleen de letters ziet. Dan hebben ik en Donwell je verkeerd begrepen. Je opent je plaatje, dan duplicate je je layer. De onderste layer maak je een kleur die niet in je plaatje voorkomt, dan gebruik je de magic wand tool op je bovenste layer. Dus je selecteerd telkens een stukje en dan druk je op delete en zo ga je door tot alleen je letters overblijven. Je slaat dat dan op als png en deze kun je dan iedere keer zo op je afbeelding plakken. Het probleem is dat je met de Magic Wand Tool soms lelijke randjes krijgt. Als je de .psd van het logo nog hebt dan moet je de eerste en standaard background layer 'weghalen'. Naast elke layer staat een oogje en als je daarop klikt gaat hij weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.