Jump to content

neppe save game ofzo?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey mense,,

nou ik heb dus me game gedowngrade naar v.1

en save game in Documenten --> gta san andreas user files gedaan en uitgepakt,,

die naam staat er wel van de laatste missie maar ik moet weer helemaal vanaf het begin beginnen!!!

please help meeh:(

greetz ! GtaForeLife

Bewerkt: door Bling
Onnodig plaatje verwijderd.
Geplaatst:

ja amar kan je ff andere link sture die doet het niet+ waar moet ik die bestandjes vervange?( btw thnx voor helpe);)

In dit topic heb ik net wat uitgelegd. ;)

Overigens, het downgraden is niet genoeg om V1 savegames te spelen. De patch beïnvloedt enkel de gta_sa.exe, en de versies liggen in de main.scm en script.img. Als je die laatste twee bestanden in de V2 versie hebt, kun je ook alleen V2 savegames spelen, hetzelfde gaat zo met V1.

Bewerkt: door Donwell

Dat hoeft allemaal niet mensen :-( Je kan ook gewoon de goede versie downloaden, maar dan moet je wel weten hóe (althans, half). Ik wilde dit net posten... (zie ter voorkoming van verwarring)

nou ik heb dus me game gedowngrade naar v.1

en save game in Documenten --> gta san andreas user files gedaan en uitgepakt,,

die naam staat er wel van de laatste missie maar ik moet weer helemaal vanaf het begin beginnen!!!

Ik hoop niet voor je dat je patch hebt gebruikt, want die zorgt daar niet voor. De patch zorgt ervoor dat je kunt modden en heeft geen invloed op de savegames. Daar zijn weer de zogenaamde 'V1 en V2 files' voor nodig.

Als je een savegame wilt downloaden moet je dus ook de goede versie hebben, want anders start je game opnieuw op of sluit hij af. Je kunt je versie zien door te kijken naar de grootte van 'script.img'. Dit bestand is te vinden in de map '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Op de puntjes staat het schijfstation, verder kan het pad afwijken, als je je spel ergens anders hebt geïnstalleerd. Hij staat in ieder geval wel in data --> script. Is de grootte 568 kB dan heb je V1, is hij 562 kB dan heb je V2. Download de savegames van de goede versie. Veel plezier nog in San Andreas! :)

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...