Jump to content

Minst leuke 3D GTA


Capodaano

Wat vind jij de minst leuke GTA? (Classics niet meegeteld)?  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de minst leuke GTA? (Classics niet meegeteld)?

    • GTA Vice City Stories
      12
    • GTA Liberty City Stories
      40
    • GTA San Andreas
      7
    • GTA Vice City
      8
    • GTA III
      41
    • 0
    • 0
    • 0


Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    4

  • Capodaano

    3

  • Kai-ShockWave

    3

  • Marioleo69

    2

Vice City Stories, die hebben ze helemaal verkloot. Stikt van de bugs, verhaal zuigt, en de sfeer is ook slecht.

Inderdaad ASPHALT, GTA Vice City Stories zit vol met bugs. Het verhaal veranderd steeds, en de sfeer van het gewone Vice City is weg. In die plaats hebben ze het GTA San Andreas sfeertje gedaan, geef mij dan maar GTA Liberty City Stories. Een perfect verhaal, geen bugs. En een goede sfeer.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA vond ik de slechtste. Gewoon omdat egt alles helemaal in gangster stijl was, en daar hou ik niet zo van. En daarna GTA III.

Top 3 gta's:

1. Vice City (vice city rules!!!!!!)

2. GTA 2

3. Grand Theft Auto

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA vond ik de slechtste. Gewoon omdat egt alles helemaal in gangster stijl was, en daar hou ik niet zo van. En daarna GTA III.

Top 3 gta's:

1. Vice City (vice city rules!!!!!!)

2. GTA 2

3. Grand Theft Auto

Wow, GTA SA niet eens in je top 3 :S, dan vind je het zkr een hele baggergame?

1. GTA San Andreas

2. Vice City

3. Vice City Stories

4. Liberty City Stories

5. GTA III

Link to comment
Delen op andere websites

Qua sfeer vind ik Vice City echt de vetste GTA tot nu toe. San Andreas overtreft Vice City wel, dit omdat SA veel meer mogelijkheden biedt dan VC. Zelf vond ik Liberty City echt een kutstad, je kan er niet lekker in rond toeren en alles ziet er zo grimmig en grauw uit. Vice City stories heb ik ook nooit afgemaakt, vond het verhaal niet echt boeiend. Om toch maar tot een top vijf te komen:

-San Andreas

-Vice City

-Vice City Stories

-Liberty City Stories

-GTA III

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Stories, die hebben ze helemaal verkloot. Stikt van de bugs, verhaal zuigt, en de sfeer is ook slecht.

Inderdaad ASPHALT, GTA Vice City Stories zit vol met bugs. Het verhaal veranderd steeds, en de sfeer van het gewone Vice City is weg. In die plaats hebben ze het GTA San Andreas sfeertje gedaan, geef mij dan maar GTA Liberty City Stories. Een perfect verhaal, geen bugs. En een goede sfeer.

Hey DAH ;)

Hoezo zitten er in GTA VCS veel bugs ?

Mischien wel in de psp maar op de ps2 niet. Ik heb dat spel helemaal uitgespeeld en ik ben maar weinig bugs tegen gekomen. Ik weet wel een paar plekken waar je bugs kan krijgen maar als je daar niet komt dan is ook niks aan de hand. Verder vind ik de sfeer in GTA VCS ook heel aardig. En het lijkt me ook best wel logisch dat de sfeer van de gewoone VC weg is want het speelt zich 2 jaar voor VC af. Dus alles moet nog worden opgebouwd en zo. Maar natuurlijk iedereen zijn eigen mening. :D

En dan nog antwoord op dit topic :

Ik vind GTA III wel het minst leuk. Maar dat komt vooral omdat je er maar weinig kan doen.;)

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

1. GTA San Andreas

2. GTA Vice City Stories

3. GTA Vice City

4. GTA Liberty City Stories

5. GTA III

Denk er wel aan dat dit topic het minst leuke gta is he. Eigenlijk staat hier dus dat je gta san andreas het slechtst vind en GTAIII het best, en volgens mij klopt dat toch niet helemaal met wat je gezegt hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

,

En dan nog antwoord op dit topic :

Ik vind GTA III wel het minst leuk. Maar dat komt vooral omdat je er maar weinig kan doen.;)

ze zeuren altijd dat er weinig te doen is . dat is nogal wiedes want gta3 kwam uit 2001 dus wat wil je nou :duh: .
GTA SA vond ik de slechtste. Gewoon omdat egt alles helemaal in gangster stijl was, en daar hou ik niet zo van. En daarna GTA III.

Top 3 gta's:

1. Vice City (vice city rules!!!!!!)

2. GTA 2

3. Grand Theft Auto

Wow, GTA SA niet eens in je top 3 :S, dan vind je het zkr een hele baggergame?

het is ook bagger. Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...