studio dewolf Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Het is grote The movies topic. Jullie mogen alles praten over the movies. http://nl.youtube.com/watch?v=qDneuF_cznY Jullie mogen ook tips geven enzo. Ik heb een vraagje. Hoe kan ik snel veel geld verdienen want ik verdien langzaam en andere studio stijgt veel geld? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Door veel en goeie films te maken. Films die het publiek wil Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Als ik te veel films maken lijd ik verlies. Mag niet te veel anders verhoogt de stress van acteurs. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Als ik te veel films maken lijd ik verlies. Mag niet te veel anders verhoogt de stress van acteurs. De truc is om eerst een aantal acteurs (Regisseur trouwens ook) bekend te maken, dit doe je bijv. door ze in het PR-kantoor te plaatsen. Als ze eenmaal hoog in de 'charts' staan, moet je gaan kijken in welk genre de mensen op dat moment geïnteresseerd zijn. Maak van dat genre een (Niet al te korte, dat geeft een slechte waardering) film, en met een beetje gelukt slaat 'ie aan. Herhaal dit een paar keer, en je zult zien dat je je acteurs, regisseur en crew meer ervaring opdoen, wat ook betekent dat films waaraan zij meewerken, betere kijkcijfers halen. Houd je sterren ondertussen wel tevreden met vermaak (En het liefst een grote trailer), en je zult zien dat het geld op een gegeven moment met bakken binnenstroomt. Veel succes! Reageren
jurgen1 Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 movies is een best leuk spel maar met de movies se er bij is het nog leuken. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik heb de Movies nederlandstalig, jammer genoeg is Stunts & Effects niet in het nederlands te krijgen... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 The Movies is lache heb het spel zelf ook, alleen is me pc net iets te traag daarvoor, dus hij speelt niet helemaal soepel. Kost wel veel tijd om een film op te nemen, maar het is een toffe game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.