gtaforelife Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 is er miss een mod/cheat om je vriendin + te krijge? ik bedoel dat ene als je bijv. met haar ben weze ete dan kerijg je er iets bij amar niet goed gezien wat het was volgens mij relasionship ofzo greetz.~GtaForeLife Reageren
Donwell Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Nee, je kunt er door middel van cheats geen extra vooruitgang bij krijgen bij je vriendinnen. Met mods zou het mogelijk kunnen zijn, maar van zo'n mod heb ik nog nooit gehoord. Bij elke date krijg je er +5% bij, en zodra je seks kunt hebben met die vriendin krijg je +10% per keer. Als je een poosje niet bij je vriendin komt, gaat er een aantal procent af. Reageren
gtaforelife Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 hoe bedoel je"sex kunt hebben" als ik bij haar kom zeg ze alleen maar :hi carl!, i'm hungry lets get something to eat en daarnaa wil ze naar huis Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 >>=-HIER-=<< is de Wikigta.nl pagina over de dates. Als je kijkt bij Beloning is het bij elke vrieding net iets anders. Reageren
game~skater Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 hoe bedoel je"sex kunt hebben" als ik bij haar kom zeg ze alleen maar :hi carl!, i'm hungry lets get something to eat en daarnaa wil ze naar huis nee, dat je als je haar thuis hebt gebracht vraagt ze of je koffie wilt, als je 'ja' zegt krijg je een cutscene te zien dat het beeld schommeld en je het gekreun te horen krijgt. Reageren
gtaforelife Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 maar zijn cheats illegaal ijgenlijk? Reageren
js007 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 maar zijn cheats illegaal ijgenlijk? nee, als het illegaal was zou het niet op wikigta staan Reageren
tjoef Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Wat je kan proberen is de crazytrainer +151(ofzoiets) gebruikenn want daar kan je zelf kiezen hoeveel procent je wilt bij elke vriendin. dus al je bvb Katie net hebt ontmoet ga je even naar het bureaublad en zet in de crazytrainer +151 het schuivertje 'proces with Katie' naar 100% en als je dan terug in het spel komt zou er dan een melding moeten komen waarop staat dat je effectief 100% met haar hebt Link naar de crazytrainer +151 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.