Jump to content

Mastermovies VS SMACK Entertainment


Ottoman 47

Recommended Posts

Dit is ook geweldig :7

Alleen vind ik ze wel minder grappig geworden nadat ze met powerweb zijn samen gegaan, alleen Sjon en Hans blijven gewoon grappig :7

En ze komen niet vaak meer met wat nieuws :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ik vind de voice-overs van smack entertainment echt het beste, met ster wers, titanic, De Naakte Waarheid, Gordon Deel eerst en Pulp Fiction.

Daarom kies ik voor smack, het is zo droog en ik houdt van droge humor, dat is mijn soort humor

"Sky, ik ben een hond, een clown, een hermafrodiet, een driepotige keukenkachel" :D:Y:bonk:[/font]

"Sky, ik ben de vriend van je vaders oom en die heeft een neef, die heeft een moeder en de achter nicht daarvan heeft een hond, de hond heeft een baasje en die broer van dat baasje zijn zus ben ik" :D[/font]

"hmmm, frambozenthee"[/font]

'Hallo.' 'Doe die pet af!' 'oke'[/font]

Ik zeg niet dat Mastermovies slecht is, want die zijn ook vet (ze doen ook veel samen met smack entertainment).

Eerst keek ik ook alleen Mastermovies maar toen ontdekte ik smack entertainment... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...