Donald F. Duck Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Als ik op die beklimming op die containers in dat lagere stuk (waar ook de gegijzelde mensen zitten) op het eind op een bepaalde doos spring ga ik opeens dood. Ik hoor niks van een kogel die in CJ komt. Ik hoor alleen dat CJ dood gaat en dat het Wasted en Mission Failed! op het scherm komt. Reageren
game~skater Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Als ik op die beklimming op die containers in dat lagere stuk (waar ook de gegijzelde mensen zitten) op het eind op een bepaalde doos spring ga ik opeens dood. Ik hoor niks van een kogel die in CJ komt. Ik hoor alleen dat CJ dood gaat en dat het Wasted en Mission Failed! op het scherm komt. nog nooit mee gemaakt, maar misschien kunnen ze je helpen in het glichtes & bugs topic Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Heb je goed op je health gelet? Misschien was die heel laag en ben je dood gevallen (je verliest altijd een beetje als je van containers valt) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ja, door het springen en vallen van objecten als containers kun je health verliezen. En mocht je nog heel weinig health hebben, kan het ook CJ's dood betekenen. Je kan natuurlijk altijd te maken hebben met een bug, probeer het spel eens opnieuw op te starten, doet het probleem zich dan nog steeds voor? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 (bewerkt) Ik denk dat ik een bug heb, want ik heb full health als ik dood val. Ook heb ik al geprobeerd om mijn savegame opnieuw te starten. Bewerkt: 21 februari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.