Jump to content

ps3

thug

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zou graag met mijn ps3 online willen draadloos

anders moet ik hem altijd in de living zetten maar dan doe ik het met ethernet kabel.

maar we hebben telenet providor stop gezet :duh:

nu hebben we proximus provider dat is gewoon zo een soort kaart dat je in je laptop moet pluggen

weet er iemand of je daarmee ook online kunt met je ps3?

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

anders moet ik hem altijd in de living zetten maar dan doe ik het met ethernet kabel.

nu hebben we proximus provider dat is gewoon zo een soort kaart dat je in je laptop moet pluggen

Ik denk dat dat niet tot de categorie 'draadloze verbinding' behoort, maar je kan het altijd even uittesten. Als je scant op je PS3 naar een draadloze verbinding dan hoort het signaal gewoon goed te zijn, zo niet, dan weet je dat het niet werkt. Anders raad ik je gewoon aan een kabeltje aan te leggen naar je kamer of waar je PS3 ook staat, dat is zo gebeurt hoor ;)

Ps: dit soort vragen kan je voortaan beter stellen in 'Het grote PS3 topic'

Geplaatst:

Kan volgendsmij niet ik denk dat je gewoon terug moet naar kabel (als je wilt) (is sneller :puh:)

Geplaatst: (bewerkt)

heb ik al getest maar dan ziet hij nog altijd de telenet providor

ongeveer 50% internet verbinding.

normaal kan dat toch niet al je telenet hebt stop gezet?

en je moet dan de wep sleutel geven ofso iets

maar dat weet ik niet .

als het kan weet er dan iemand hoe je de wep sleutel achterhaalt?

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Kan volgendsmij niet ik denk dat je gewoon terug moet naar kabel (als je wilt) (is sneller :puh:)

Valt wel mee, ik heb mijn PS3 vaak beneden en gewoon in me kamer staan. Beneden kabel en boven draadloos. Maar echt sneller is hij niet hoor.....

Geplaatst:
ok kun je een ethernet kabel kopen van ongeveer 30 meter?

Ik weet niet. Ik denk van wel maar kost heel veel en het is lelijk om 1 draad door je hele huis loopt.

Geplaatst:

zo'n kabel is niet duur, vaak krijg je hem gratis bij de aanschaf van een modem. maar maak je nu wel of geen gebruik van een modem? waar komt de draad vandaan die je gebruikt om met je ps3 online te komen? als dit uit een kastje komt is dat de modem of de hub (een verdeel punt). als dat zo is kan je een draadloze hub kopen die zijn niet zo duur.

gr. jeroen

Geplaatst:

oke, dus je harware die je vroeger gebruikte is nogsteeds hetzelfde en word ook nog gebruikt? je kan je modem resetten door het aan en uit knopje een tijdje in te drukken, dan zal je wachtwoord weer naar de fabrieksinstelling gaan en kan je hem opnieuw instellen (let op!!! zorg er voor dat je het boekje nog hebt waar instaat wat je fabrieks wachtwoord is en waar instaat hoe dat moet voor als je er niet uitkomt). je kan ook de stekker er voor een tijdje uit kunnen halen dat werkt vaak ook. dan zou hij het toch wel weer gewoon moeten doen. succes ermee

groeten jeroen.

Geplaatst:

je kan misschien ook een USB stick in je PC/laptop steken die draadloze signalen uitzend, dat moet ook werken :Y

Geplaatst:
je kan misschien ook een USB stick in je PC/laptop steken die draadloze signalen uitzend, dat moet ook werken :Y

Ten eerste kan ps3 dacht ik niet via zon usb wifi ontvanger werken.

Ten tweede, die usb wifi stick is precies hetzelfde als de ingebouwde wifi ontvanger die in de ps3 zit.

Als je met ps3 het dus niet voor elkaar krijgt om met je router te verbinden, dan lukt het met usb wifi stick zeker niet.

Volgens mij ontvang jij helemaal niet die provider die op stop is gezet, maar heeft jouw draadloos internet alleen de naam van die oude provider.

Die wep key moet je gewoon zoeken, want dat is gewoon de beveiliging op je draadloze internet. Je kan zelfs de beveiliging weghalen (via computer instellingen van router veranderen) om even te testen of het dan wel werkt, maar het is misschien moeilijk om die beveiligigng eraf te krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...