Roxx0rz Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 dit zijn die van mij OMG je gaat je GTA SA toch niet modden met nieuwe auto's dat is zo saai dag gameplay Iedereen doet toch met het spel wat hij wil? Er zijn veel mensen die graag modden dus... mijn spel zit vol met mods, het wordt er alleen maar leuker op... laat mensen lekker zelf dingen beslissen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 mooie screens BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Eeh..ik wil niet zeuren maar dat zijn de screens van BoMBeRMeN niet.. kan gebeuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 We gaan hier vreselijk offtopic, je mag iets zeggen over iemand zijn screens maar post er dan zelf ook een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Mijn CJ: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CesarVialpando Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Mijn CJ: Jaja ik ben gokverslaafde, sta behoorlijk in de schulden^_^ Bewerkt: 16 oktober 2005 door CesarVialpando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Mijn CJ is de allerknapste!!! Oke, dit was dus mijn CJ met mijn ene save game waar ik niet sirieus deed... Dit is mijn CJ met de save game die ik wel sirieus doe: <--deze CJ is ook niet geweldig, maar wel beter dan de andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
evilstefboy Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 the godfather CJ :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Aaaaaight! Die foto dat Spongebob en Patrick dat roltrappen spel aan het doen zijn is echt masterlijk!!! En nu weer ontopic: @dudedude dat laatste ventje met dat jason masker en die ketting zaag, waar heb je de kleren van hem gekocht? Ik heb die tuinbroek (of hoe zo'n ding ook heet) nog nooit gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Die "tuinbroek" kun je krijgen als je 100% hebt met Helena Wankstein.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Mijn CJ ff snel gemaakt. vind em zelf best lelijk, maar wel mooier in vergelijking hoe die eerst was.. Hahaha die trui die jou CJ aanheeft is van het Real Life merk ECKO, maar dan heeft R* hem een beetje aangepast Maar aangezien je perse een plaatje erbij moet zetten, plaats ik deze maar ff: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Er zitten wel mooie CJ's tussen. Ik heb spijtig genoeg SA (nog) niet voor de PC, maar zodra ik hem heb zal ik wel enkele screens posten. Zitten die kleren standaard in de game, of zitten er ook veel skins bij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik herhaal Silverwing's post an een tijdje geleden even . Alleen post met screen!! Zouden jullie je daaraan willen houden? Danku . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
evilstefboy Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Aaaaaight! Die foto dat Spongebob en Patrick dat roltrappen spel aan het doen zijn is echt masterlijk!!! En nu weer ontopic: @dudedude dat laatste ventje met dat jason masker en die ketting zaag, waar heb je de kleren van hem gekocht? Ik heb die tuinbroek (of hoe zo'n ding ook heet) nog nooit gezien wil je hem ook hebben? heb um geupload http://img425.imageshack.us/my.php?image=eande0fb.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2005 OMG die ziet er niet uit @evilstefboy voordat je een warn krijgt van een Moderator kan je het best je Sig verkleinen die van jou is veels te groot, Max. Afmetingen zijn 500 x 150 dus hou je er ook aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.