Flokkert Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Mijn CJ: Met de rechter Feltzer uit End Of The Line en de linker gewoon in de pay 'n spray gespoten Zo ziet die van mij er ook uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorgwkp Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Deze is van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ihoihfuire Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) srry ik heb geen foto van cj zelf sow een betere en owja ik moest wel dubbelposten maar wel sorry! en kijk naar de motor kijk beter naar men vorige deze heeft de basic nog steeds Bewerkt: 6 mei 2010 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hiphoppah Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 173 foto's in mijn gallery :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Ik heb het shirt en het haar aangepast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2012 (bewerkt) De titel zegt het al hoe zie jij eruit in Gta Sa? Het makkelijkst om een foto ervan te maken is met het programma Fraps, het kan ook met Paint maar dat duurt wat langer. Om alle kleding stukken er goed op te krijgen maak je een foto in je kleedkamer, je verwisselt je bovenstuk met iets anders. Dan verwissel je het weer met het vorige (wat je dus normaal aan hebt) en dan maak je de screen terwijl CJ naar in de richting van jou kijkt. Het mag ook een simpele screen zijn ergens anders maar dan zie je de voeten meestal niet goed. Misschien ook een reden waarom je die kleding draagt, vind je het mooi, grappig, ect. Het liefst de screens in spoilers te doen anders moet je veel naar beneden scrollen. Zo maak je een spoiler: [spoiler ]*PLAATJE*[/spoiler ] (zonder spatie) Ik zie er zo uit. Ik vind het zelf niet echt mooi (vooral de haren, de muts en de laarzen) maar met deze kleding heeft CJ het hoogste sexappeal. Nyltje >>> Door Dutchy3010: Topics samengevoegd <<< Bewerkt: 29 oktober 2012 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maarten11 Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2012 Dit is mijn CJ op het moment: Haircut: Cornrow (Old Reece) Torso: White T-Shirt (Binco) Legs: Blk Trackpants (Pro-Laps) Shoes: White Mid Tops (Pro-Laps) Chain: Cross Chain (Didier Sachs) Hat: Black Cap - Side (Victim) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.