The Godfather Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 bij binco gekocht....bij "shades" en dan green rag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 hoe laat je gangmembers foto's make? :ph34r: Met L1 geef je de camera aan een gangmember dan komt links boven in je scherm te staan druk L1 op foto te maken ga staan hoe je wilt en druk L1 foto gemaakt Tupac A. Shakur Zoo.. jij hebt een heel eindje gerede met die auto :lol: Helemaal vanuit San Fierro Naar Los Santos? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 hoezo dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 hoezo dat dan? Omdat de Wheel Arch Angles in San Fierro is voor die auto te tunen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Precies Ik had m'n Getunede Auto al lang 't water ingerede.. of ergens fikkend langs de kant laten staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 hoe laat je gangmembers foto's make? :ph34r: Met L1 geef je de camera aan een gangmember dan komt links boven in je scherm te staan druk L1 op foto te maken ga staan hoe je wilt en druk L1 foto gemaakt Tupac A. Shakur Zoo.. jij hebt een heel eindje gerede met die auto :lol: Helemaal vanuit San Fierro Naar Los Santos? :lol: coole auto hoe kom je eraan?????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 neem de moeite om het hele topic door te lezen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 rts ziet er bruut uit :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Nu de PC versie uit is is het makkelijker voor screens te maken. Ik ben op de PC versie nog niet zover maar dit is mijn CJ al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb net die missie gedaan dat je naar die schiettraining moet en de gang kleuren moet gaan dragen, en dit is mijn CJ geworden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 hahah weer wat geld verspilt, want het helpt helemaal niks veder wel mooie screen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb net die missie gedaan dat je naar die schiettraining moet en de gang kleuren moet gaan dragen, en dit is mijn CJ geworden: met welke toets maak je een screen?? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) met welke toets maak je een screen?? :o PrtScr Lees de helpdesk by Lantyz [en crew] ook eens door.. Bewerkt: 11 juni 2005 door Timos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 met welke toets maak je een screen?? :o L-E-E-S N-O-U E-E-N-S D-E H-E-L-P-D-E-S-K.. Pff.. Daar staat alles beschreven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 K heb weer een nieuwe CJ gemaakt B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.