Timos Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Het is niet de bedoeling dat je elke verandering laat zien neem ik aan? Dat is de mijne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
scuidward- Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 dat is m dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobV Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Mijn CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shaba Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 [/url] haha mijn CJ vette gangster of nie B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hoppah Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) My bodyboulder CJ nigga ganster: Bewerkt: 13 juni 2005 door Hoppah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UnLoaD3R Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 hier is mijn CJ hahah, notorious b.i.g.... w00t Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 My bodyboulder CJ nigga ganster: Coole gozer die is vet chill heb je die zelf gemaakt, ik zou graag willen weten waar je die kleren kan krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 gebruik a.u.b de edit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hoppah Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Coole gozer die is vet chill heb je die zelf gemaakt, ik zou graag willen weten waar je die kleren kan krijgen Goed ik heb ff uitgezocht waar je al die kleren kan krijgen. Je kan ze allemaal vinden in Los Santos: Winkel+naam kledingstuk: Binco: black low tops (shoes) Prolaps: blk track pants (pants) Suburban: Blue tint (shades) Suburban: Silver cuban (chain) tatoos haal je bij de tattoo shop spieren kan je het beste krijgen bij gym slank wordt je ook in de gym Je kan je bovenlichaam bloot maken daar in je kledingkast 'remove item' te gebruiken. Ow ja: het wapen krijg je bij 1 van de missies op het platteland. Je moet dan een harvester jatten. Duidelijk genoeg?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ow ja: het wapen krijg je bij 1 van de missies op het platteland. Je moet dan een harvester jatten. of je koopt hem bij ammunation, naam: rifle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hoppah Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Kan ook. Ik had hem toen gejat van 1 van boeren bij die missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta L Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 mijn CJ tijdens een auto war... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 de mijne. ik vindt hem echt relax zo B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Voor mij hoeft hij niet cool te zijn...Meer bij Orange Grove Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Vooral mn P.I.M.P auto's zijn natuurlijk Grove man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.