DenTheMen Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 blond cornrow Te koop bij bijvoorbeeld die kapper in Los Santos vlakbij de Burger Shot van OG LOC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ik zal ze strax uploaden en dan zet ik het hierop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Dit is de mijne. shirt komt van binco, broek van de zip en schoenen van pro laps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik zou het op prijs stellen als je zegt waar je al die kleren hebt gekocht Wow, das een oude post van TGF Ik vertel het wel, die kleren heeft hij gewoon van Didier Sachs, die winkel speel je later vrij. Maar ik ben geintereseert in het verhaal erachter, vertel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik zou het op prijs stellen als je zegt waar je al die kleren hebt gekocht Wow, das een oude post van TGF Ik vertel het wel, die kleren heeft hij gewoon van Didier Sachs, die winkel speel je later vrij. Maar ik ben geintereseert in het verhaal erachter, vertel Ik zag het ook nu pas.. Maar in welk land krijg je die winkel, ik zit nu in Desert. Kan je het daar al krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Nee als je terug keert naar Los Santos gaat de winkel pas open. De winkel is dus in Los Santos. Volgens mij pas na de missie 'home coming'. @Tim14 je zult dus nog even moeten wachten op die mooie outfit Tim. Spaar alvast maar wat geld want die kleren daar zijn niet zo goedkoop als bij Binco. Bewerkt: 5 juli 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 over dat camera geven aan een gangmember, kan dat ook op de pc? en ik ga zometeen ff shoppen bij victim... post wel wat plaatjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Nee als je terug keert naar Los Santos gaat de winkel pas open. De winkel is dus in Los Santos. Volgens mij pas na de missie 'home coming'. @Tim14 je zult dus nog even moeten wachten op die mooie outfit Tim. Spaar alvast maar wat geld want die kleren daar zijn niet zo goedkoop als bij Binco. Ik heb nu ongeveer 25.000 Dollar op mijn rekening staan.. Dat zal toch wel genoeg zijn? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik heb nu ongeveer 25.000 Dollar op mijn rekening staan..Dat zal toch wel genoeg zijn? :lol: Ja ik denk het wel. een broek kost al 5.000$ ofzo :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Terug ontopic nu! Er wordt veel gepost wat niet met het onderwerp te maken heeft! Dit is mijn CJ. Op mijn Shirt staat "Homies 4 life". Bewerkt: 6 juli 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brian7 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 over dat camera doorgeven, dat kan ook op de pc: recruit iemand voor je gang selecteer je camera ga dicht bij je gangmember staan en druk op tab. dan kan je foto maken of camera terugpakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 over dat camera doorgeven, dat kan ook op de pc:recruit iemand voor je gang selecteer je camera ga dicht bij je gangmember staan en druk op tab. dan kan je foto maken of camera terugpakken. Laat dat een foto zien van jou CJ . Daar is dit topic voor bedoeld. Ik kan het helaas niet...Heb SA op de ps2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brian7 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 nou vooruit dan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Er is een regel wat vanaf nu nageleeft moet worden Alleen posten met screen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Dit is mijn CJ! (Aan het begin) Bekijk hem hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.