Jump to content

Driver SMC2602W internetkaartje

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik heb mijn netwerk kaartje: SCM2602W in mijn nieuwe pc gezet. Vervolgens heb ik de driver gedownload. Maar ik heb een raar probleem.

Ik zie wel dat de driver installeert. maar wanneer ik ga kijken bij apparaat beheer zie ik nergens de driver van mijn kaartje staan. Ik vraag me af wat het probleem is. Ik heb vanalles geprobeert. Maar het is me nog niet gelukt een goedwerkende driver te vinden.

Maar wat ik me dus afvraag is wat ik fout doe. Ik heb mijn pc na het installeren 2 keer achter elkaar opgestart, en nog herkend mijn pc geen kaartje.

m.v.g. Tim

Geplaatst:

Heb je wel eerst de cd van de kaart er in gedaan dan pas de kaart er in?

Je moet hardware wel met de juiste handelingen installeren, duidelijk staat in het boekje aangegeven dat eerst de CD er in moet, dat je de software installeert en dan pas de hardware gaat installeren. En misschien is het ook handig van welke fabrikant de kaart vandaan komt.

Geplaatst:
Heb je wel eerst de cd van de kaart er in gedaan dan pas de kaart er in?

Je moet hardware wel met de juiste handelingen installeren, duidelijk staat in het boekje aangegeven dat eerst de CD er in moet, dat je de software installeert en dan pas de hardware gaat installeren. En misschien is het ook handig van welke fabrikant de kaart vandaan komt.

de fabrikant spreekt voor zich: SMC networks.

Het probleem is dat ik dat boekje niet meer had, en dus de drivers moest downloaden,

Ik zal nu wel ff kijken of het idd zo is dat ik eerst software moet installeren. Wellicht doet het daarna wel.

In ieder geval bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...