Jump to content

over mod(geen aanvraag)

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensen,,ik heb dus een paar mods gedownload maar ik weet niet waar ik ze meot uitpakken en in welke map--> zou iemand mij mischien kunnen helpen?

thnx~GtaForeLife

Geplaatst:

Mods uitpakken doe je het makkelijkste met Winrar, >>>hier<<< kun je Winrar downloaden. In de Readme ( LeesMij ) staat beschreven hoe je de mod moet instaleren. Succes. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
heey mensen,,ik heb dus een paar mods gedownload maar ik weet niet waar ik ze meot uitpakken en in welke map--> zou iemand mij mischien kunnen helpen?

thnx~GtaForeLife

Als je zegt wát voor mods dan zou dat wel eens handig kunnen zijn. Er zijn namelijk verschillende soorten aan modding (net zoals je verschillende soorten appels hebt... :D). Modelling (objecten aanpassen), Mapping (objecten erin zetten) en SCM-Modding (missies etc.).

Ik kan je een beetje op weg helpen met Modelling, maar Mapping en SCM-Modding mag een ander beantwoorden. Met Modelling ga je aan de slag met gta3.img, een bestand waarin de models zijn opgeslagen. Hierin staan dus de auto's, objecten etc. Met IMG Tool kun je dat bestand bewerken. Je vervangt hiermee de plaatjes, 'textures', van GTA San Andreas.

Daarnaast wil ik je doorverwijzen naar de Modding subfora. In die fora word je vast en zeker goed op weg geholpen door de modders.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

ja ik heb superman mod gedownload en ook auto mods enzo amar in documenten--> user files werkt het niet

Geplaatst:

De Superman mod moet je handmatig instaleren, auto's zijn het makkelijkste te instaleren met San Andreas Mod Installer. :Y

Geplaatst:
kan ik daar die superman ook mee uploade in de client?of alleen voertuigen

Je kunt met SAMI alleen maar auto's instaleren, want anders zal SA vasthangen bij het laden. Voor de Superman mod heb ik >>hier<< een tutorial over de Superman mod. Als je SAMI ook gaat gebruiken heb ik >>hier<< een tutorial voor modificaties met SAMi instaleren. Doe voor de zekerheid ook even >>deze<< downgrader gebruiken, want dan weet je zeker dat je kan modden, ;)

Geplaatst:

in die leesmij file van superman mod staat niet in welke locatie ik hem moet instaleren...ik heb goed gekeken

Geplaatst:

alleen die IMG tool die je nodig heb die link doet het bij mij niet dan krijg ik een error: 404 not found ofzo

Geplaatst: (bewerkt)
alleen die IMG tool die je nodig heb die link doet het bij mij niet dan krijg ik een error: 404 not found ofzo
Ik neem aan dat je die uit mijn post bedoelt? Nou, die doet het gewoon hoor :Y Anders heb ik nog wel een andere link op FileFront: Klik.

Edit: Net gekeken, het is die uit de link van Donwell. Pak deze of die uit mijn post.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

>>hier<< is een andere link voor de IMG Tool. ;)

Geplaatst:

jah lekker dan nu heb ik al dat werk gedaan en telkens bij het laden van de game stopt hij vij de helft en loopt gta vast:@!!!

kan iemand helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...