.Timothy Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Ik denk dat je een verkeerde versie hebt, ik raad je aan eens even de patch te downloaden. Deze patch zorgt ervoor dat je kunt modden in GTA San Andreas. Succes Reageren
gtaforelife Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 nou ik heb dus van die 6 stappen doorgenomen en start ik de game op... en me poppetje heeft nu en soort van bruin masker mer hoed enzo.. moet ik ergens op drukke om in superman te transformere ofzo of heb ik gewoon een patch verkeerd gedaan? Reageren
Donwell Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Op deze site staat genoeg informatie. Onder het kopje 'Discription' staat ergens een 'link' met de tekst Read More+. Klik hierop, en er zal genoeg informatie komen te staan. De personage die je nu bent, is overigens Clark Kent, de gewone burger achter 'Superman'. Reageren
gtaforelife Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 ik heb dat allemaal gedaan en ik heb nu inderdaad het duperman pakje aan,, maar ik kan geen van alle krachten gebruiken! bijf: press crouch+jump to fly...ik do het en er gebeurt niks... press aim+look behind:gebeurt niks??:s Reageren
gtaforelife Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 kan ieamnd aub helpen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 dan zul je alles weer terug moeten zetten, je hebt toch hoop ik wel een back-up? Reageren
FerryN Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 @ Gta For life Uhmm, heb je Main.scm en Script.img in de data/script map gezet? Want de main.scm en script.img zorgen dat je kan vliegen en snel kan rennen enzo. @ Bierbuikje, hij heeft geen fout, bij hem doet de superman krachten het niet, dus hoeft hij helemaal niet de originele bestanden terug te zetten. Weet niet of jij wel eens die mod erin hebt gehad, want dan zou je moeten weten dat je main.scm en script.img vervangen zouden moeten worden. Greetz Reageren
gtaforelife Geplaatst: 21 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 zal ff doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.