Capodaano Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Mijn GTA SA heb ik net nieuw voor de computer maar hij na het Nvidea logo loopt ie vast, en als ik op Enter klikt laat ie het logo zien en daarna valt ie uit! Volgens mij licht het aan mijn computer want ik heb ook ooit SA geprobeert illegaal te downloaden en toen deed ie precies hetzelfde!! Ik heb niks gedownload, en het kan niet liggen aan de CD Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Heb Je Gta Nou Illigaal of Nog Op De CD? Reageren
Tjerk Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Hij heeft hem niet illigaal dat zie je in de laatste regel. Maar welke windows heb jij? Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 probeer gta uitevoeren als administrator dat hielp bij mij. of post even je computer specs. Reageren
Capodaano Geplaatst: 23 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Ik heb gewoon XP Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Misschien ligt het aan je PC Kan Je computer Gta San Andreas Wel Aan? Als Je even je gegevens van de computer geeft Dan weten wij ook wat Er misschien is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.