hielkelinio Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 heey ik heb een dringende vaarg kun je gta san andreas ook besturen met een joypad eventueel joystick ik heb een joypad en heb de knop van besturing van mouce + keyboard naar joypad gezet maar hij doet het niet goed/niks gr hielkelinio Reageren
tjoef Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Ja het werkt met een joypad ook. Heb je de besturingsknoppen wel verandert bij opties? Anders moet je hem misschien configureren met de bijgeleverde disk. En of het met joystick werkt, dat weet ik niet. Reageren
hielkelinio Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Ja het werkt met een joypad ook.Heb je de besturingsknoppen wel verandert bij opties? Anders moet je hem misschien configureren met de bijgeleverde disk. En of het met joystick werkt, dat weet ik niet. heey tjoef ik heb wel de knop bij besturing op joypad gezet maar hij doet niks maar in ieder geval bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Als ik me niet vergis, moet je 2 assen op hebben op je joypad/controller. Als dat zo is, ga je naar options > Control Settings. Dan zet je dat op Joypad en vervolgens ga je naar re-define controls. Je duid een functie aan, bijvoorbeeld instappen en dan druk je bijvoorbeeld op het driehoekje (of ander teken dat er op staat) op je Joypad en dan zou het moeten werken. Reageren
hielkelinio Geplaatst: 22 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 heey bedankt hij doet het nu wel jipi groetjes hielkelino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.