Ice Banana Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Type: Signature Stijl: Casual - Sports - Pop Out Grootte: Gewoon Afbeelding: http://planetrenders.net/renders/displayimage.php?pos=-23400 Tekst: Ice Banana Run Deep, Strike Hard... Rand: 1Pix Zwart Kleuren: Het frisse blauw van z'n shirt met het wit. Extra: . Beste maker: Ik zou hier graag een Pop-out signature van willen hebben. De bedoeling is dat een boord de onderkant opvult met een fris blauwe achtergrond met een wit patroon/blokjes effect / zebra strepen etc.. maar dat is optioneelen niet te druk. Wat ik met de render zou willen is tot z'n middel in de blauwe boord zit en dan de rest "pop - out". De tekst zou ik graag rechtsonder in de blauwe boord hebben met telkens de eerste letter in een blauwe tint. Dankjewel Reageren
2fast{0} Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Gehoord dat je PS het weer doet en dat het niet meer nodig is. Is dit niet het geval wil ik hem nog met plezier maken. Bewerkt: 27 februari 2008 door 2fast{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.