Tmzom Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 H@llow.... Heeft iemand handige tips voor Just Business van Big smoke? In deze missie moet je eerst in een gebouw mensen kapotschieten, en daarna moet je vanaf een moter mensen kapot schieten (moters) IN de walktrough staat dat je een rooster kapot moest schieten??? Ben je dan al te laat als je over die vrachtwagen heenrijd? en je een soort Unique Stunt bonus ziet? Iedersgeval heeft iemand tips?.....
Bierkameel Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Check dit misschien staat hier wat bij: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6863
Don Falcone Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Ja, je moet de missie gewoon een paar keer doen. En dan moet je het even uit je hoofd leren van wanneer en waar de vijanden komen. Daarna moet je gewoon goed richten en dan heb je hem zo gehaald. Meer kan ik er niet over zeggen. Succes !
-Richard- Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 (bewerkt) Tip : Verspil geen tijd en ammo aan de vrachtwagen, die kan niet stuk. Tip : Blaas geen auto's op die naast je rijden, dan kan er ook bij jou health afgaan. Dat rooster wat je kapot moet schieten zit op het einde van de gracht, na het filmpje dat je over die vrachtwagen heen springt. Richt eerst op de mannetjes die op je schieten, vanuit de auto of vanaf de motor. Schiet daarna op de bestuurder, of op de wielen. Wil je meer weten over deze missie? -> Search. Bewerkt: 25 januari 2005 door GTAspeler
leidenbird Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Nou nou alles al geprobeerd in deze missie, maar zonder succes. Echt heel lastig deze. Trouwens met de meeste missies heb ik veel moeite. Jammer dat het niet wat gemakkelijker kan. Elke keer weer opnieuw wordt je GEK van. Het maakt het spel minder leuk. Volgens mij alleen bedoelt voor echte gamers en dit is mijn eerste spel.
Renne Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Blijf gewoon verder proberen.stukje per stukje geraak je verder en opeens speel je het uit.
leidenbird Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Nou dat moet ik nog zien. Maar nogmaals, als je falen weer helemaal de missie van begin af aan moet doen gooi ik controller bijna tegen de meur van ellende.
Renne Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 (bewerkt) Daar kan ik van meespreken. Ik geraakte niet verder dan the wrong sides of the tracks. Als ik te gefrusteerd bent dan stop ik er onmiddellijk mee. Nog 2 tips: 1. Schiet de autobanden plat 2. Schiet op de rijders van de moto's Hoeveel keer heb je het al geprobeerd? Bewerkt: 25 januari 2005 door og lock
Silverwing Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Ik heb de missie 2 keer moeten opnieuwdoen. Ik vond de missie niet zo moeilijk. Gewoon de bestuurder proberen direct dood te doen.
leidenbird Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Zojuist de 11e keer en ik heb controller tegen de grond gesmeten. Wat een KUT spel is dit zeg. Echt heel erg temmes wordt ik ervan. Dat was dus de 11e keer en PS2 uitgezet. Kan het gewoon niet.
Renne Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Probeer nog eens een andere dag wanneer je rustig bent. Ik duim voor je!suc6
leidenbird Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Thanks, doe ik alleen ik was rustig maar dit drijft me tot woede. Elke keer een missie opnieuw doen wordt ik gek van. Denk eraan maar een paar andere spellen aan te schaffen die wel te doen zijn. Dit is gewoon te moeilijk en te langdradig als je niet verder komt.
RTS Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Goed richten op de motoren, en op hun banden schieten. En op het eind het rooster kapot schieten, en de tonnen tot ontploffing brengen.
BrokenTable Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Heeft iemand handige tips voor Just Business van Big smoke? De tip: gebruik even de zoekfunctie. Er zijn al een aantal topic over deze missie met tipc hoe het wel en niet moet. Slotje.
Recommended Posts