gta-pilot Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Hallo. Ik heb een MP4 waar ook Ebook's op kunnen. Alleen ik heb een Ebook gedownload en er op gezet en dan zegt hij dat hij hem niet kan vinden. Moet ik hem converten ofzo? Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Hallo.Ik heb een MP4 waar ook Ebook's op kunnen. Alleen ik heb een Ebook gedownload en er op gezet en dan zegt hij dat hij hem niet kan vinden. Moet ik hem converten ofzo? waar kun je ebooks downloaden? Reageren
T@rget Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 (bewerkt) Hallo.Ik heb een MP4 waar ook Ebook's op kunnen. Alleen ik heb een Ebook gedownload en er op gezet en dan zegt hij dat hij hem niet kan vinden. Moet ik hem converten ofzo? Ik denk dat het wel in de handleiding staat in welk formaat ze moeten zijn en of je zo ook in een sub-directory moet zetten op je MP4. Als je het niet kan vinden moet je maar even merk en type van je MP4 doorgeven OFFTOPIC: Hier kun je gratis Nederlandse ebooks downloaden eBook.nl Bewerkt: 22 februari 2008 door T@rget Reageren
gta-pilot Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Het is een Sweeks MP4 (toen die tijd zat er al een trailer van mr beans holiday op.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.