Jump to content

G-star winkel

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk niet dat die erzijn. Je moet denk ik gewoon naar een verkooppunt waar ze G-Star verkopen.

Oke, Zoals? Bijenkorf? Foot Locker?

Geplaatst:

Dat weet ik niet. Er is een goeie die ik ken maar die is in Nijmegen en er is daar maar 1 van. Vraag iemand uit je klas ofzo die G* kleding draagt.

Geplaatst:
Ik denk niet dat die erzijn. Je moet denk ik gewoon naar een verkooppunt waar ze G-Star verkopen.

Gewoon even rondlopen, er staan op de meeste kledingzaken al gewoon een logo ik weet alleen de namen even niet meer van die zaken.

Lars

Geplaatst:
Hallo,

Ik zoek een G-star winkel war ze die kleren verkopen. Het liefst in Eindhoven(stad)

Alvast bedankt..

Is het zo moeilijk om door je woonplaats te lopen.... :|

OT: er is er vast wel 1

Geplaatst:

Ik weet niet of je de winkel 'score' kent maar daar kan je G-star krijgen. Na wat zoeken ben ik net acter gekomen dat deze zich ook in Eindhoven bevind:

Score Eindhoven

Rechtestraat 31

5611 GM Eindhoven

Tel. 040- 29 38 693

Fax. 040- 29 38 472

Openingstijden:

Ma - 12.00-18.00 / Di - 9.30-18.00 /

Woe- 9.30-18.00 / Do - 9.30-18.00 / Vrij - 9.30-21.00 / Zat - 9.30-17.30

GTA-fan2

Geplaatst: (bewerkt)

Hier in Tilburg koop ik ze wel eens bij de Score, die zul je vast in EHV ook wel hebben. Website score

EDIT: Haha, GTAF-fan2 was me voor. :puh:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Ja, Eindhoven is groot! Maar ik weet genoeg, Score had ik niet aangedacht, Bij de Bijenkorf hebben ze het ook. Lag een reclame bij ons in de krantenbak. ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ja, Eindhoven is groot! Maar ik weet genoeg, Score had ik niet aangedacht, Bij de Bijenkorf hebben ze het ook. Lag een reclame bij ons in de krantenbak. ^_^

Er is er ook 1 in de PC Hoofdstraat volgens mij ;) maar kweet niet zeker :puh:

EDIT: Ik kom er net achter dat hij een geblokkeerd lid is

Bewerkt: door GTAinfo
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Rambam bij het Stramumseind.

Goed dat je posten, maar hij is een geblokkeert lid. Dus, mag hij niet op dit forum komen. Ik poste eerst ook, maar heb er EDIT: Ik kom er net achter dat dit een geblokkeert lid is

Maargoed, het geeft niks :7 omdat je nog nieuw bent, moet je nog wat leren hier ;)

Welkom trouwens nog, en véél plezier op dit forum ;)

Geplaatst:

Dat hij banned is wil niet zeggen dat hij het forum niet meer kan bekijken. Je kan nog altijd het forum bekijken maar geen onderwerpen starten of een reactie plaatsen. De rest - behalve de gangs en corporations forum - kan de gast gewoon zien. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Men at work verkopen ze, ik weet niet of dat bij jullie zit. En bij kelly's verkopen ze veel. Maar anders kan je altijd op google zoeken op kelly's en/of man at work en dan bestellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...