Jump to content

Goed prog voor website's te maken?


Talietje

Recommended Posts

Via de Master Tutorial List

Ik gebruik zelf Dreamweaver, erg handig met de broncode in kleurtjes. :Y

Dreamweaver is toch gewoon een upload programma naar je webhost of heb ik dat fout? :)

Je kan het programma: Frontpage 2003 downloaden. Dat is een zeer makkelijk programma die net op Word lijkt. (Over Word gesproken, je kan ook met Word een website bouwen. Alleen moet je het wel opslaan als een .html bestand.)

Frontpage 2003 download:

http://www.microsoft.com/nz/evaluate/products/frontpage.mspx

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

(Over Word gesproken, je kan ook met Word een website bouwen. Alleen moet je het wel opslaan als een .html bestand.)

Ja dat weet ik, dat heb ik altijd al gebruikt maar wil een prog dat speciaal is voor website's te maken met word kan je niet zoveel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat weet ik, dat heb ik altijd al gebruikt maar wil een prog dat speciaal is voor website's te maken met word kan je niet zoveel.

Ik weet niet of je Microsoft Office Publisher hebt, maar daar kan je ook makkelijk website's mee maken.

Nee, wil een uitgebreide, heb al veel van die simpele progjes gehad, maar wil nu een uitgebreid prog waar je meer met kan doen, bv. Dreamweaver, ik denk dat ik die eens ga proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat er misschien 1 van adobe? xD ik gebruik veel progs van adobe :puh: xD

Zoals eerder gezegd: Dreamweaver. Probeer de trial en je zult zien dat het zeer lekker werkt :) Gebruik het zelf ook ^_^

Ahja :D maar je hebt ook macromedia dreamweaver :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat er misschien 1 van adobe? xD ik gebruik veel progs van adobe :puh: xD

Zoals eerder gezegd: Dreamweaver. Probeer de trial en je zult zien dat het zeer lekker werkt :) Gebruik het zelf ook ^_^

Ahja :D maar je hebt ook macromedia dreamweaver :puh:

Macromedia is overgenomen door Adobe, programma´s als Dreamweaver, Fireworks en Flash zijn nu van Adobe ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik gebruik ook Dreamweaver CS3. Maak altijd eerst templatetje in Photoshop en verwerk em in Dreamweaver

Je kan ook veel in Dreamweaver en Fireworks kan je meer dingen voor site's dus je hebt Photoshop niet nodig hoor... maar als je dat handiger vind kan je het beter doen ik gebruik Dreamweaver 'n Fireworks !

Alleen het is niet gratis :N

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn andere manieren hoor. Wat kun je precies met Fireworks?

Grafische afbeeldingen (bijvoorbeeld designs) ontwerpen en opslaan. Soort photoshop, maar dan iets statischer (niet met allerlei frutsels eromheen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...