gtadude Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik heb een missie gedaan dat je sweet naar ze huis moest brengen toen ik daar kwam kwam er uit alle huissen in de stad rook en nu moet ik die gang territotriems uit moorden zou het daar door komen :huh: :huh: :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik heb een missie gedaan dat je sweet naar ze huis moest brengen toen ik daar kwam kwam er uit alle huissen in de stad rook en nu moet ik die gang territotriems uit moorden zou het daar door komen :huh: :huh: :huh: Ja, er zijn nu rellen vanwegen agent Tinpenney. En die rook zijn rookgrananten. Dus nu moet je alle gebieden weer veroveren en die rellen voorkomen :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik heb een missie gedaan dat je sweet naar ze huis moest brengen toen ik daar kwam kwam er uit alle huissen in de stad rook en nu moet ik die gang territotriems uit moorden zou het daar door komen :huh: :huh: :huh: Ja, er zijn nu rellen vanwegen agent Tinpenney. En die rook zijn rookgrananten. Dus nu moet je alle gebieden weer veroveren en die rellen voorkomen :rolleyes: maar er komen vet grote rook bommen vet cool en ik wil die missie bij sweet weer doen maar er saat dat ik die gangs nog moet neer knallen moet je dan allez verovert hebbe of niet????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik heb een missie gedaan dat je sweet naar ze huis moest brengen toen ik daar kwam kwam er uit alle huissen in de stad rook en nu moet ik die gang territotriems uit moorden zou het daar door komen :huh: :huh: :huh: Ja, er zijn nu rellen vanwegen agent Tinpenney. En die rook zijn rookgrananten. Dus nu moet je alle gebieden weer veroveren en die rellen voorkomen :rolleyes: maar er komen vet grote rook bommen vet cool en ik wil die missie bij sweet weer doen maar er saat dat ik die gangs nog moet neer knallen moet je dan allez verovert hebbe of niet????? Nou, je moet er best wel veel veroveren voordat je die missie kunt doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 neej gewoon net zo veel tot je gebeld wordt door Sweet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 neej gewoon net zo veel tot je gebeld wordt door Sweet.. okee bedankt voor de tip :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 je moet een groot deel rond de GROVE veroveren dan wordt je vanzelf gebeld door sweet ben je wel ff mee bezig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 je moet een groot deel rond de GROVE veroveren dan wordt je vanzelf gebeld door sweet ben je wel ff mee bezig ok heb de helfd al gedaan maar moet ook geel of allen paars :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Dat maakt denk ik niet uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik heb een missie gedaan dat je sweet naar ze huis moest brengen toen ik daar kwam kwam er uit alle huissen in de stad rook en nu moet ik die gang territotriems uit moorden zou het daar door komen :huh: :huh: :huh: Ja, er zijn nu rellen vanwegen agent Tinpenney. En die rook zijn rookgrananten. Dus nu moet je alle gebieden weer veroveren en die rellen voorkomen :rolleyes: maar er komen vet grote rook bommen vet cool en ik wil die missie bij sweet weer doen maar er saat dat ik die gangs nog moet neer knallen moet je dan allez verovert hebbe of niet????? Nou, je moet er best wel veel veroveren voordat je die missie kunt doen. Ik hoefde maar iets van drie gebieden in te nemen, en dat was zo gedaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ok gaa ff doen :gtasign: :gtasign: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
buu Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ik heb een missie gedaan dat je sweet naar ze huis moest brengen toen ik daar kwam kwam er uit alle huissen in de stad rook en nu moet ik die gang territotriems uit moorden zou het daar door komen :huh: :huh: :huh: yo dat hoort :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 ben ik nu al achter maar tog bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 (bewerkt) ik heb een missie gedaan dat je sweet naar ze huis moest brengen toen ik daar kwam kwam er uit alle huissen in de stad rook en nu moet ik die gang territotriems uit moorden zou het daar door komen :huh: :huh: :huh: yo dat hoort :ph34r: buu welkom op de forum maar dit is postboost zinloze post daar zijn de mods niet blij mee als mensen dat posten Greez van een Tupac A. Shakur met een blunt in zijn mond EDIT: :lol: lolz Qoute ging fout <_< Bewerkt: 25 januari 2005 door Tupac A. Shakur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Vraag me soms wel eens af....of jullie het verhaal wel volgen??? wat die rellen horen bij het verhaal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts